Moja pani prezydent

Data: 2015-01-24 22:29:40
Autor: Klin....................................................
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-24 o 20:44, boukun pisze:
Marzy mi si臋, 偶eby Polska mia艂a po raz pierwszy swojego ukochanego prezydenta, w roli pani Magdaleny Og贸rek. Bo偶e, jak ja bym chcia艂, 偶eby Polacy przejrzeli na oczy i wybrali na swojego prezydenta wspania艂膮, uczciw膮 i inteligentn膮 Polk臋, jak膮 jest pani Magda. Chcia艂bym po raz pierwszy w 偶yciu m贸c z dum膮 powiedzie膰, moja pani prezyent, a nie mie膰 za prezydent贸w stale pokr臋tnych, fa艂szywych i z艂odziejskich, antypolskich, znienawidzonych podstawionych 偶ydziak贸w, jak to by艂o do tej pory...
Ludzie obud藕cie si臋, wybierzcie po raz pierwszy swojego kochanego prezydenta, by艣cie mogli z dum膮 m贸wi膰, moja pani prezydent i by ca艂y 艣wiat m贸g艂 nam naszego ukochanego prezydenta zazdro艣ci膰 i razem z nami podziwia膰. My Polacy po latach niewoli i upokorzenia zas艂u偶yli艣my w ko艅cu na wolno艣膰 i swoj膮 Evit臋 i by艣my wreszcie poczuli si臋 wolni...
http://ocdn.eu/images/pulscms/Mzc7MDQsMSw1MiwzZTcsMjMxOzA2LDMyMCwxYzI_/8507cff2bcebca82bebda8ed32870887.jpg boukun
     Za m艂oda by nie ulec ostatecznie starszym i m膮drzejszym!

Data: 2015-01-24 23:08:27
Autor: boukun
Moja pani prezydent
[...]

M膮drzejszym, komu na przyk艂ad? Gdyby w Polsce m膮drzy ludzie dochodzili do w艂adzy, to by Polska nie by艂a takim dziadowskim i niewolniczym krajem...
I w czym mia艂aby niby ulec tym starszym?

Data: 2015-01-25 12:04:07
Autor: Klin....................................................
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-24 o 23:08, boukun pisze:
[...]

    A kto to Ci starsi i m膮drzejsi musia艂by艣 pos艂ucha膰 red. Michalkiewicza
    - to si臋 dowiesz.

Data: 2015-01-25 16:51:17
Autor: boukun
Moja pani prezydent

[...]

Zdaje si臋, 偶e ju偶 to us艂ysza艂em, z tym,  偶e oni chcieliby ch臋tnie za takich uchodzi膰, 偶e nam si臋 ich na ntakich kreuje, co nie jest zgodne z prawd膮...
Jak by pani Magdalena Og贸rek zosta艂a pani膮 prezydent, to wszyscy b臋d膮 jej skaka膰 ko艂o n贸g i wtedy ona b臋dzie t膮 najstarsz膮 i najm膮drzejsz膮...

boukun

Data: 2015-01-25 19:52:57
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 16:51:17 +0100, boukun wrote:

[...]

juz teraz skaczesz i tanczysz pod resortowa orkiestre syjonistow

a jak ta pani zagra bedziesz skakal jeszcze wyzej

Data: 2015-01-25 21:30:54
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma3hip$m51$6speranza.aioe.org...
[...]

Nie jestem tob膮..., okr膮g艂osto艂owy talmudysto...

boukun

Moja pani prezydent