Moja pani prezydent

Data: 2015-01-25 08:57:15
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-24 o 20:44, boukun pisze:
Marzy mi się, żeby Polska miała po raz pierwszy swojego ukochanego prezydenta, w roli pani Magdaleny Ogórek. Boże, jak ja bym chciał, żeby Polacy przejrzeli na oczy i wybrali na swojego prezydenta wspaniał±, uczciw± i inteligentn± Polkę, jak± jest pani Magda.

boukun

Widać odbiło ci na tej służbie u szkopa do końca. Kto to w ogóle jest że modlisz się o ni± jak o mesjasza. Podsunęli ci pod nos kolejnego błaznuj±cego figuranta a ty zaraz do Boga o pomoc.
Jeżeli już to popro¶ Boga choćby o odrobinę rozumu.

Data: 2015-01-25 02:00:43
Autor: szklanynocnik
Moja pani prezydent
użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Jeżeli już to popro¶ Boga choćby o odrobinę rozumu.

Kiedys W.Łysiak pisal o pieknym kawalerze (Donek)ktory bajerowal panny(wyborcow), jak widac na boukuna tez dziala ta metoda:)

PRL juz nie wroci:)

Data: 2015-01-25 11:05:03
Autor: boukun
Moja pani prezydent
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d300d71f-c1f8-4f00-9e61-4c04cb709b0cgooglegroups.com...
> [...]

Kiedys W.Łysiak pisal o pieknym kawalerze (Donek)ktory bajerowal
panny(wyborcow), jak widac na boukuna tez dziala ta metoda:)

Jedno na mnie nie działa, to, co działa na miliony tępego motłochu, prymitywna, nachalna reżimowa propaganda...
Jestem, jaki jestem..., dlatego nie do pomy¶lenia nawet dla mnie jest bawić się w POPiS...

PRL juz nie wroci:)

Szkoda, a może co¶ lepszego jeszcze, jak PRL :)

boukun

Data: 2015-01-25 14:04:36
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-25 o 11:00, szklanynocnik@gmail.com pisze:

Kiedys W.Łysiak pisal o pieknym kawalerze (Donek)ktory bajerowal
panny(wyborcow), jak widac na boukuna tez dziala ta metoda:)

PRL juz nie wroci:)

W ¶wietle tego co się dzieje w kraju i z krajem, mogę powiedzieć tylko: SZKODA.

Data: 2015-01-25 10:44:01
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:ma27ke$2et$1speranza.aioe.org...
[...]

Masz internet? Masz! Masz możliwo¶ć prze¶wietlić kandydata od a do z? Masz! Masz oczy i uszy szeroko otwarte? Możesz przynajmniej spróbować ogarn±ć, co się wokół pani Magdy dzieje i dlaczego banda okr±głostołowa robi na ni± nagonkę lub j± wycisza...
SLD pod wodz± Millera wystawić to sobie j± mogli, a na końcu to ona ich wystawi, to się widzi, czuje i po prostu wie...

boukun

Data: 2015-01-25 14:02:30
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-25 o 10:44, boukun pisze:

[...]

No to pokaż jaki¶ link do tego na czym polegały te bliskie stosunki z Józefem Oleksym...  W internecie znajdziesz niewiele o niej niż ona sama chce pokazać.

A tak w ogóle to jak na razie nie widzę w jej kandydaturze nic złego,  tylko wrodzona ostrożno¶ć nakazuje mi bez kija nie podchodzić do niczego prezentowanego przez te antypolskie szumowiny.
   Nie b±dĽ niepoważny - "okr±głostołowa banda" wystawia jej kandydaturę i jednocze¶nie robi na ni± nagonkę? Przecież bez tej bandy 99% Polaków o tej pani nawet by nigdy nie usłyszało.

Data: 2015-01-25 16:54:25
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:ma2pgn$4v7$1speranza.aioe.org...
[...]

Akurat to, że Miller jest też z okr±głostołowej bandy nie ma tu już żadnego znaczenia, bo mu się po prostu omskło z tego owodu, że chciał przetrwać i wystawił niezależn±, idealn± kandydatkę. On nie robi na ni± nagonki, ale POzostali z bandy okr±głostołowej... z POPiSu...

boukun

Data: 2015-01-25 20:01:28
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 16:54:25 +0100, boukun wrote:

"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2015-01-25 o 10:44, boukun pisze:

Masz internet? Masz! Masz możliwość prześwietlić kandydata od a do z?
Masz! Masz oczy i uszy szeroko otwarte? Możesz przynajmniej spróbować
ogarnąć, co się wokół pani Magdy dzieje i dlaczego banda
okrągłostołowa robi na nią nagonkę lub ją wycisza...
SLD pod wodzą Millera wystawić to sobie ją mogli, a na końcu to ona
ich wystawi, to siÄ™ widzi, czuje i po prostu wie...

boukun

No to pokaż jakiś link do tego na czym polegały te bliskie stosunki z
JĂłzefem Oleksym...  W internecie znajdziesz niewiele o niej niĹĽ ona
sama chce pokazać.

A tak w ogóle to jak na razie nie widzę w jej kandydaturze nic złego,
tylko wrodzona ostrożność nakazuje mi bez kija nie podchodzić do
niczego prezentowanego przez te antypolskie szumowiny.
  Nie bÄ…dĹş niepowaĹĽny - "okrÄ…gĹ‚ostoĹ‚owa banda" wystawia jej kandydaturÄ™
jednocześnie robi na nią nagonkę? Przecież bez tej bandy 99% Polaków o
tej pani nawet by nigdy nie usłyszało.

Akurat to, że Miller jest też z okrągłostołowej bandy nie ma tu już
żadnego znaczenia, bo mu się po prostu omskło z tego owodu, że chciał
przetrwać i wystawił niezależną, idealną kandydatkę. On nie robi na nią
nagonki, ale POzostali z bandy okrągłostołowej... z POPiSu...

boukun

no ale ciebie nagnal tak ze ci slina do pasa wisi

Data: 2015-01-26 17:12:38
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-25 o 16:54, boukun pisze:

[...]

Cały aktyw SLD to bękart porozumień okr±głostołowych. Nie on nie robi nic złego, teraz jest już tylko utrwalaczem zła.. Pilnuje jak brytan aby prezydentem nie został nikt spoza wpływu układu. Qrwa, boukun to już trwa prawie 30 lat, a ty nadal naiwny jak dziecko, bo tylko dziecko może spodziewać się prezentu od tych szumowin.

Data: 2015-01-26 18:44:52
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:ma5p13$pmk$1speranza.aioe.org...
[...]

Ale jak się ma do tego twojego wywodu 35 letnia bezpartyjna pani Magda?

boukun

Data: 2015-01-27 09:51:52
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-26 o 18:44, boukun pisze:
[...]

Która bez Millera i jego poparcia, a także akceptacji pozostałego okr±głostołowego towarzystwa jest dokładnie nikim...

Data: 2015-01-27 10:07:39
Autor: boukun
Moja pani prezydent
[...]

Przede wszystkim, ona nie ma żadnego poparcia pozostałego okr±głostołowego towarzystwa. A Miller wystawiaj±c niezależn± i uniwersaln± pani± Magdę chciał tylko siebie ratować, a może nawet nie tyle ratować, co zrobić szum wokół SLD, on w tym momencie się już nie lczy, a po ewentualnych jej wyborach tym bardziej pójdzie do lamusa... Z jednym mogę się tylko zgodzić, gdyby jej nie wystawił, to by nie zaistniała, ko¶ci zostały jednak rzucone...

boukun

Data: 2015-01-27 02:07:46
Autor: Marek
Moja pani prezydent
Przecież PiS juz j± poparł.

Data: 2015-01-27 11:13:39
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:af9f8195-5cfb-4865-91e0-ffa06b6b1430googlegroups.com...
Przecież PiS juz j± poparł.

PiS ma swojego Dudę...

boukun

Data: 2015-01-28 11:44:08
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-27 o 10:07, boukun pisze:

[...]

Chyba raczysz żartować.? To przecie układ mianuje i wybiera prezydentów a nie wyborcy.

Data: 2015-01-28 12:46:50
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:maaehm$446$1speranza.aioe.org...
[...]

Miejmy nadzieję, że tym razem tak nie będzie. Zobaczymy, co się dzieje pod koniec kampanii, PO owocach ich POznajemy...
Ostatnie wybory samorz±dowe były sfałszowane, już można zauważyć PO manipulacjach sondażami, że teraz też przygotowuje się reżim do sfałszowania wyborów. Musimy patrzeć im wszystkim na ręce...

boukun

Data: 2015-01-29 09:39:25
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-28 o 12:46, boukun pisze:
[...]

Kolejne 5 lat zmarnowane dla Kraju i Polaków.
A prezydenckie to niby były uczciwe? Kolesie do samego końca nie byli pewni kogo obwołać prezydentem po ¶mierci L. Kaczyńskiego.

Data: 2015-01-25 19:59:41
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 10:44:01 +0100, boukun wrote:

[...]
ĹĽeby Polacy przejrzeli na oczy i wybrali na swojego prezydenta
wspaniałą, uczciwą i inteligentną Polkę, jaką jest pani Magda.

boukun

Widać odbiło ci na tej służbie u szkopa do końca. Kto to w ogóle jest
że modlisz się o nią jak o mesjasza. Podsunęli ci pod nos kolejnego
błaznującego figuranta a ty zaraz do Boga o pomoc.
Jeżeli już to poproś Boga choćby o odrobinę rozumu.

Masz internet? Masz! Masz możliwość prześwietlić kandydata od a do z?
Masz!
Masz oczy i uszy szeroko otwarte? Możesz przynajmniej spróbować ogarnąć,
co się wokół pani Magdy dzieje i dlaczego banda okrągłostołowa robi na
niÄ… nagonkÄ™ lub jÄ… wycisza...
SLD pod wodzą Millera wystawić to sobie ją mogli, a na końcu to ona ich
wystawi, to siÄ™ widzi, czuje i po prostu wie...

boukun

przestan cpac i uzyj tego internetu

przeciez to banda okraglostolowa ja promuje

zw stlzmanem i milerem na czele

Data: 2015-01-25 21:34:26
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma3hvd$m51$9speranza.aioe.org...
[...]

Wymyślasz, użyj sam internetu, Stolzman coś tam dodał od siebie, ale cztery lata temu, talmudysto, a Miller brzytwy się chwyta i mu się to czkawką odbije, a dla nas to uciecha...

boukun

Moja pani prezydent