Moja pani prezydent

Data: 2015-01-25 12:52:09
Autor: rAzor
Moja pani prezydent
Dnia Sat, 24 Jan 2015 20:44:41 +0100, boukun napisał(a):

Marzy mi się, żeby Polska miała po raz pierwszy swojego ukochanego prezydenta, w roli pani Magdaleny Ogórek. Boże, jak ja bym chciał, żeby Polacy przejrzeli na oczy i wybrali na swojego prezydenta wspaniałą, uczciwą i inteligentną Polkę, jaką jest pani Magda./.../
boukun

Omal się nie rozpłakałem! Ty stary dziad zakochałeś się w młodej
Magdalenie! Dziadek, skąd wisz, że jest uczciwa? Jako komuszka nie może
być! MW

Data: 2015-01-25 16:56:05
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"rAzor" <kundel@buda.wb> schrieb im Newsbeitrag news:ma2lda$rch$1news.albasani.net...
[...]

Komuszki, to POPiS, a ona nie jest komuszką, bo nawet do żadnej partii nie należy... i jest za młoda...

boukun

Moja pani prezydent