Moja platoniczna księżniczka ma na tym filmie 11 l at...

Data: 2009-12-04 09:45:40
Autor: Tzva Adonai
Moja platoniczna księżniczka ma na tym filmie 11 l at...
To jej pierwszy casting w życiu... Jest tak słodka, że wydymałbym ją
do nieprzytomności we wszystkie możliwe dziury... Naprawdę są chwile,
że doskonale rozumiem Polańskiego...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=CqNfJCJUD08

Data: 2009-12-05 09:12:15
Autor: raff
Old Speckled Hen pisze:
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:57575533-3169-450e-9fef-d0966ee694a7g26g2000yqe.googlegroups.com...
To jej pierwszy casting w życiu... Jest tak słodka, że wydymałbym ją
do nieprzytomności we wszystkie możliwe dziury... Naprawdę są chwile,
że doskonale rozumiem Polańskiego...

i sa to dosc czeste chwile...

spoczko Kupa, wiesz co cie czeka - dwie cegly i kanal...

R.

Data: 2009-12-05 18:02:57
Autor: sofu

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości
Old Speckled Hen pisze:
> [...]
> że doskonale rozumiem Polańskiego...

i sa to dosc czeste chwile...

spoczko Kupa, wiesz co cie czeka - dwie cegly i kanal...

Naprawde uwazasz ze 11 letnie dziecko dałoby ci seksualna satysfakcje?
Mnie seks z takim dzieckiem napawałoby obrzydzeniem. Rownież do samego
siebie gdybym no cos takiego sie zdobył.
A Polanski to scierwo. Prawdziwy meżczyzna nie pieprzy sie z naiwnymi
dziećmi. Szuka sobie pieknej laski  (moze byc młoda ale nie dziecko) i
zdobywa ja.
 Ale co ty kupa mozesz o tym wiedziec koniobijco.

sofu

Moja platoniczna księżniczka ma na tym filmie 11 l at...