Moja polemika z Leszkiem Bublem...

Data: 2009-07-13 07:31:35
Autor: Tzva Adonai
Moja polemika z Leszkiem Bublem...
Wywołałem wilka z lasu... Koleś jąka się, bredzi i bardzo pokrętnie
tłumaczy:

http://www.polskapartianarodowa.org/forum-PPN/index.php?topic=19.0

Aż mi się go żal zrobiło....

Data: 2009-07-13 17:12:46
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
Wywołałem wilka z lasu... Koleś jąka się, bredzi i bardzo pokrętnie
tłumaczy:

http://www.polskapartianarodowa.org/forum-PPN/index.php?topic=19.0

Aż mi się go żal zrobiło....

A kto to jest Leszek Bubel?  Jakiś nieudany wyrób?

Data: 2009-07-13 17:25:33
Autor: mkarwan

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h3fitf$kqk$2news.onet.pl...
[...]

Skoro wspierasz śmiecia będziesz traktowany jak śmieć.

Data: 2009-07-13 17:32:59
Autor: jadrys
mkarwan pisze:

[...]

Nie wiem oco Ci chodzi..  Nawet go nie znam.. Żebym miał Go poprzeć to musiałbym go poznać, albo przynajmniej jego program.  W ciemno nie udzielam poparcia nikomu.

Data: 2009-07-13 17:40:26
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h3fk3k$o4d$1news.onet.pl...
[...]

Nie rżnij głupa.
Wiesz przecież, ze chodzi kupe.

Data: 2009-07-13 17:54:39
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

I Ty chcesz mnie za parę napisanych słów potraktować jak śmiecia?  Nie ładnie mkarwan.. bardzo nie ładnie. Najpierw należałoby dać jakieś ostrzeżenie..

Data: 2009-07-13 18:01:35
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h3flc7$qu1$1news.onet.pl...
mkarwan pisze:
[...]

To chore, zostaw...

boukun

Data: 2009-07-13 19:43:14
Autor: mkarwan
[...]

Ostrzeżeń dostałeś kilka.

Data: 2009-07-13 20:18:09
Autor: Jerzy Tabortowski
Moja polemika z Leszkiem Bublem...
Ostrzeżeń dostałeś kilka.

I co teraz zrobisz, szopenfeldziarzu ??
Tylko pampera nie zapomnij założyć.

Data: 2009-07-13 21:53:43
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h3fucm$buh$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ostrzeżeń dostałeś kilka.

I co teraz zrobisz, szopenfeldziarzu ??
Tylko pampera nie zapomnij założyć.

znasz bajkę o wężu śmieciu?

Data: 2009-07-13 22:50:03
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 21:53:43 +0200, mkarwan napisał(a):

I co teraz zrobisz, szopenfeldziarzu ??
Tylko pampera nie zapomnij założyć.

znasz bajkę o wężu śmieciu?

Pax między chrześcijany!
Nie lepiej wyluzować? Realizujesz mkarwan najśmielszy plan kupy, z podziwu
godną zajadłością. Co tą metodą osiągnąłeś do tej pory?
Piotr

Data: 2009-07-13 23:01:47
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:6m8b9ys5lo5l.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jak pisałem wcześniej do wyboru jest dobranie mu się do d... lub inna metoda łagodniejsza.
Na początek wybrałem tę łagodniejszą i powoli przynosi efekty.
Środowisko wspierające śmiecia zaczyna się kurczyć.
W listach przypominających wypowiedzi kupy widzą z kim maja do czynienia.
Przy okazji widać kto jest kim.
Śmieć do śmiecia ciągnie i go wspiera.
To dość proste, wystarczy być uważnym obserwatorem.
Jestem w psp wystarczająco długo.
Od kiedy to konsekwencja nazywana jest zajadłością?
Nie jestem zajadły ale śmieciom nie odpuszczam!
Jestem cierpliwy i na ogół tolerancyjny, ale do pewnych granic.

Data: 2009-07-13 23:21:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Moja polemika z Leszkiem Bublem...
poniedziałek, 13 lipca 2009 23:01. carbon entity 'mkarwan'
<mkarwan@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Być może, ale jeśli ten prowokator zniknie z PSP, ja również przestanę tu
pisać. Co jak co, ale dodaje trochę breslauerskich miazmatów szyderstwa do
tej grupy, która bezeń stoi za mocno warszawką i ścianą wschodnią.
Brakowałoby mi trochę niezdrowego, pełnego moskitów i błota wrocławskiego
klimatu egzotycznego oraz okazji do przekomarzania się. A lubię się z nim
czasem pospierać publicznie na błahe tematy dla draki.

PS. jak go wywalicie, to zupełnie przeniosę się na grupę psychologia, która
stoi sympatycznymi wrocławiankami...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-14 07:59:02
Autor: jadrys
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Serio? To może przejdź z nim na "priv", jeżeli masz wygląd cherubinka to przypadniesz Mu do gustu..

Data: 2009-07-14 07:59:45
Autor:

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:h3h6r6$4es$2news.onet.pl...
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

   wake up susi wake up!

   ar

Data: 2009-07-14 09:11:49
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3g7vr$c1v$3news.onet.pl...
Być może, ale jeśli ten prowokator zniknie z PSP, ja również przestanę tu
pisać.

Straty wielkiej nie będzie, jakoś to przeżyjemy ;-)

PS. jak go wywalicie, to zupełnie przeniosę się na grupę psychologia, która
stoi sympatycznymi wrocławiankami...

zabierz go tam ze sobą.
Z pręga wyleciał bo tam potraktowano go tak jak powinien być traktowany na wszystkich grupach.
Śmiecia należy traktować jak śmiecia.

Data: 2009-07-13 17:32:05
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:39125dba-9706-4adb-a26d-84070966877fp23g2000vbl.googlegroups.com...
Wywołałem wilka z lasu... Koleś jąka się, bredzi i bardzo pokrętnie
tłumaczy:

http://www.polskapartianarodowa.org/forum-PPN/index.php?topic=19.0

Aż mi się go żal zrobiło....

Tak więc powiela Pan bzdury,jak i tą z Grunwaldem z którym nigdy nic nie miałem wspólnego.

5.Publikowaem natomiast wiele razy na łamach tygodnika oryginalne materiały Grunwaldu dostarczane przez różne osoby bo sam bardzo byłem ciekaw kulis działalności tej organizacji.
Kilku jego członków w tym m.in Porębę poznałem dopiero w 1998r. w czasie wydarzen na oświęcimskim Żwirowisku.Ceniłem go zawsze jako artystę,a miałem za szkodliwego ignoranta jako polityka.Natomiast Tadeusz Bednarczyk często przychodził do mojej redakcji już w 1994 r. gdy zacząłem publikować teksty o relacjach stosuków polsko-żydowskich.W kampanii w 1995r. wypowiedział się w jednem z moich spotów nigdy nie dopuszczonego do emisji w publicznej TVP.Jest on na tej stronie pt.Krótka Historia Bezprawia.Pózniej wznowiłem jego książkę Życie Codzienne Warszawskiego Getta.Bardzo dobrą i ciekawą jako naocznego świadka tego co się w gettcie naprawdę działo.To dzisiaj książka obejęta totalną cenzurą.Na temat p.Bednarczyka rozpowszechnia się nadal przez nikogo nie sprawdzone informacje takie jak ta którą Pan tu zamieścił.Nieamlże identyczne mogłem przeczytać w Gazecie Wyborczej więc wiadoma jest ich wiarygodność.
Ilość epitetów na granicy pomówień świadczy o niskiej kulturze osobistej,a nie o sile argumentów.Ma Pan bardzo słabą wiedzę w sprawach w których zabiera głos.Tak się i dla Pana niestety składa że nie mam w swoim życiorysie wstydliwych rozdziałów biorąc pod uwagę moją i obecną działalność.Jej krytyczna i wyłącznie negatywna ocena to Pana prawo,ale w sytuacji gdy posługuje się Pan kłamstwami i inwektywami buduje tylko moją determinację wtym co robię.Zdumiewa mnie przekonanie moich adwersaży i oszczerców że tym sposobem mi dokuczą ,albo doprowadzą do załamania nerwowego.Otorz jest dokładnie odwrotnie !!!

Koniec cytatu, tamże.

boukun

Data: 2009-07-13 17:42:05
Autor: Tzva Adonai
Moja polemika z Leszkiem Bublem...
Koniec cytatu, tamże.

Ten facet jest strasznie podejrzany... Napisał "otóż" przez 'rz"... W ogóle jego
polszczyzna jakaś strasznie kulawa, a popatrz - niby szlachcic z herbem...
Niepewnych masz kumpli, bekon...

Data: 2009-07-13 18:03:48
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:1886.0000011b.4a5b55cdnewsgate.onet.pl...
[...]

W internecie nie ma zecera.

boukun

Data: 2009-07-13 20:17:34
Autor: awe
Moja polemika z Leszkiem Bublem...
pewnie zaniemowil jak zaczal czytac takiego debila jak ty. musze do niego zadzwonic i powiedziec ze sie leczysz
awe

Data: 2009-07-13 20:20:40
Autor: Tzva Adonai
Moja polemika z Leszkiem Bublem...
musze do niego zadzwonic

Dysponujesz jego numerem telefonu, no proszę.. Wy natolińscy towarzysze musicie
trzymać się razem...

--

Moja polemika z Leszkiem Bublem...