Moja polemika z Leszkiem Bublem...

Data: 2009-07-13 17:32:05
Autor: boukun
Moja polemika z Leszkiem Bublem...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:39125dba-9706-4adb-a26d-84070966877fp23g2000vbl.googlegroups.com...
Wywołałem wilka z lasu... Koleś jąka się, bredzi i bardzo pokrętnie
tłumaczy:

http://www.polskapartianarodowa.org/forum-PPN/index.php?topic=19.0

Aż mi się go żal zrobiło....

Tak więc powiela Pan bzdury,jak i tą z Grunwaldem z którym nigdy nic nie miałem wspólnego.

5.Publikowaem natomiast wiele razy na łamach tygodnika oryginalne materiały Grunwaldu dostarczane przez różne osoby bo sam bardzo byłem ciekaw kulis działalności tej organizacji.
Kilku jego członków w tym m.in Porębę poznałem dopiero w 1998r. w czasie wydarzen na oświęcimskim Żwirowisku.Ceniłem go zawsze jako artystę,a miałem za szkodliwego ignoranta jako polityka.Natomiast Tadeusz Bednarczyk często przychodził do mojej redakcji już w 1994 r. gdy zacząłem publikować teksty o relacjach stosuków polsko-żydowskich.W kampanii w 1995r. wypowiedział się w jednem z moich spotów nigdy nie dopuszczonego do emisji w publicznej TVP.Jest on na tej stronie pt.Krótka Historia Bezprawia.Pózniej wznowiłem jego książkę Życie Codzienne Warszawskiego Getta.Bardzo dobrą i ciekawą jako naocznego świadka tego co się w gettcie naprawdę działo.To dzisiaj książka obejęta totalną cenzurą.Na temat p.Bednarczyka rozpowszechnia się nadal przez nikogo nie sprawdzone informacje takie jak ta którą Pan tu zamieścił.Nieamlże identyczne mogłem przeczytać w Gazecie Wyborczej więc wiadoma jest ich wiarygodność.
Ilość epitetów na granicy pomówień świadczy o niskiej kulturze osobistej,a nie o sile argumentów.Ma Pan bardzo słabą wiedzę w sprawach w których zabiera głos.Tak się i dla Pana niestety składa że nie mam w swoim życiorysie wstydliwych rozdziałów biorąc pod uwagę moją i obecną działalność.Jej krytyczna i wyłącznie negatywna ocena to Pana prawo,ale w sytuacji gdy posługuje się Pan kłamstwami i inwektywami buduje tylko moją determinację wtym co robię.Zdumiewa mnie przekonanie moich adwersaży i oszczerców że tym sposobem mi dokuczą ,albo doprowadzą do załamania nerwowego.Otorz jest dokładnie odwrotnie !!!

Koniec cytatu, tamże.

boukun

Data: 2009-07-13 17:42:05
Autor: Tzva Adonai
Moja polemika z Leszkiem Bublem...
Koniec cytatu, tamże.

Ten facet jest strasznie podejrzany... Napisał "otóż" przez 'rz"... W ogóle jego
polszczyzna jakaś strasznie kulawa, a popatrz - niby szlachcic z herbem...
Niepewnych masz kumpli, bekon...

Data: 2009-07-13 18:03:48
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:1886.0000011b.4a5b55cdnewsgate.onet.pl...
[...]