Moja popularno¶ć sięga zenitu...

Data: 2009-07-14 11:11:10
Autor: Tzva Adonai
Moja popularno¶ć sięga zenitu...
Kolejny kanał YT poświęcony mojej skromnej osobie...

Link: http://www.youtube.com/user/klausmitfoch

***

A teraz coś z cytatów Youtubowych "naszych, można powiedzieć,
starszych braci"
Na kanale jedngo z użytkowników tvaadonai zwrócił się do kogoś z
uprzejmą prośbą:

"Nie kalaj niemieckiego języka, polska kurwo..."

a dowcipasek MattanjahR tak skomplementował prawdopodobnie żydowskie
dziewczęta polskiego pochodzenia

"Kolorowi i islamiści upodobali sobie najbardziej dupy waszych
polskich samic. ;o) "

tzvaadonai tak skomplementował jednego z użytkowników oczywiście nie
zapominając o narodowści:
"Antyżydowski, polski kretyn... "

tzvaadonai chwali sobie niemiecką wrodzoną niechęć do faszyzmu,
zapomina troszkę o małym panu z wąsikiem, ale tak, przecież ten
symaptyczny pan nie pociÄ…gnÄ…Ĺ‚ za sobÄ… kulturalnych NiemcĂłw, on co
najwyżej pociągnął za sobą cały naród Nazistów!

" Dlatego ten mały, sukienkowy faszysta bezprawnie powołujący się na
żydowskie księgi religijne, musi kierować swoje monologi to
małostkowego i chorobliwie antyżydowskiego polskiego audytorium, bo w
Niemczech jego przemówienia spotkałyby się z bojkotem.. "

Oj wy nasi "starsi bracia", coraz mocniej zdajecie się nam być niczym
Kain dla Abla,

Link: http://www.youtube.com/user/klausmitfoch

Data: 2009-07-14 11:25:37
Autor: Tzva Adonai
Moja popularno¶ć sięga zenitu...
On 14 Lip, 20:11, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

Kolejny kanał YT po¶więcony mojej skromnej osobie...

Oczywi¶cie wszystkie zamieszczone tam wypowiedzi zostały brutalnie
wyrwane z kontekstu...

Data: 2009-07-14 11:33:47
Autor: Antenka
Moja popularno¶ć sięga zenitu...
"Polsko kurwo" - to o tobie, Tzvelek jak rozumiem. :D

Antenka

Data: 2009-07-14 20:36:24
Autor: Tzva Adonai
Moja popularno¶ćsięga zenitu...
"Polsko k**wo" - to o tobie

Czy ja wygl±dam na polsk± babysitter?...

Data: 2009-07-14 20:45:54
Autor: mkarwan
Moja popularnosc siega zenitu...

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:7980c162-af36-4b4a-bc14-70f0490fea57n30g2000vba.googlegroups.com...
"Polsko kurwo" - to o tobie, Tzvelek jak rozumiem. :D

Mam cie traktowac jak smiecia który wspiera tego antypolskiego smiecia i spamera reagujac na jego listy?

Moja popularno¶ć sięga zenitu...