Moja rada dla rodakow

Data: 2014-09-26 14:59:30
Autor: Tzva Adonai
Moja rada dla rodakow
Jako patriota na obczyznie zwyklem dawac wiele rad moim rodakom umiejscowionym w kraju nadwislanskim - nie wiem ile z nich wzieli sobie do serca, pewnie niewiele, niemniej zawsze warto sprobowac...

Pierwsza rada: zawsze traktujcie dobrobyt w kraju jako wykres 2D - na osi x jest dobrobyt, a na osi y antysemityzm... Im wiekszy antysemityzm, tym mniejszy dobrobyt w Polsce... Im mniejszy antysemityzm, tym wiekszy dobrobyt, a ludziom zyje sie dostatniej... Wy ciagle tutaj dzialajecie przeciwko polskiej gospodarce, wyglada to jak zaplanowana dywersja..

Rada druga: wiecej lewicowych pradow, mniej patriotycznego zacietrzewienia - powinniscie wrocic do codzienniej lektury Gazety Wyborczej, glosowac na takich politykow jak pan Cimoszewicz, pan Borowski, to sa ludzie sprawdzeni w rzadzeniu Polska, oni wiedza co dla was dobre

Rada trzecia: powinniscie zaczac sie trenowac w dziedzinie multikulti, gdy corka przyjdzie wam do domu z czarnoskorym chlopcem, powinniscie pocalowac oboje w czolko jako przystalo na dobrego katolickiego rodzica, a nie rzucac kurwami. Polska powinna sie bardziej otworzyc na obcokrajowcow, inne kultury, religie, obyczaje... Inaczej zadusicie sie w swoim piekielku..

zapodam wam taka fajna izraelska piosenke zatytulowana "Polacy" - traktuje o mizrah, ktory stara sie poderwac polska aszkenazyjska Zydowke.. Mizrahim to najnizsza kasta Zydow w Izraelu, mieszance arabskie. No i ona raczej stroni od niego, bo ma poczucie wlasnej wartosci, dodatkowo jest rasistka, poza tym to porzadna zydowska dziewczynka, nie puszcza sie z ciemnymi - no i generalnie piosenka konczy sie pesymistycznie, mizrahi nie zamoczyl, a Polka go olala.

https://www.youtube.com/watch?v=pKZdTc0zCQY

Data: 2014-09-27 06:53:17
Autor: Marek
Moja rada dla rodakow
W dniu piątek, 26 września 2014 23:59:32 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
[...]

Odbyles juz skrocony kurs dla cadykow ?

Data: 2014-09-27 17:50:15
Autor: u2
Moja rada dla rodakow
W dniu 2014-09-27 o 15:53, Marek pisze:

Odbyles juz skrocony kurs dla cadykow ?

na  razie odbyl tylko skrocony kurs dla cweli:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-28 00:49:28
Autor: szklanynocnik
Moja rada dla rodakow
[...]

Wiesz, co patriota to inne zdanie, a np. Tyminski ma inne zdanie niz ty.
http://www.rzeczpospolita.com/

Data: 2014-09-28 01:37:31
Autor: szklanynocnik
Moja rada dla rodakow
użytkownik Tzva Adonai napisał:

Pierwsza rada: zawsze traktujcie dobrobyt w kraju jako wykres 2D - na osi x jest dobrobyt, a na osi y antysemityzm... Im wiekszy antysemityzm, tym mniejszy dobrobyt w Polsce...

Ciekawe, powiedz tym eksmitowanym w Krakowie aby nie byli antysemitami po tym jak ich wyjebano z domow. Jak rabbbbe z ameryki przyjechal robic interesy w polsce:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

Rzniesz Pan glupa jak typowy miedzynarodowiec.
https://www.youtube.com/results?search_query=eksmisje+w+krakowie

Data: 2014-09-28 02:21:25
Autor: Tzva Adonai
Moja rada dla rodakow
On Sunday, September 28, 2014 10:37:31 AM UTC+2, szklan...@gmail.com wrote:

antysemitami po tym jak ich wyjebano z domow. Jak rabbbbe z ameryki

no wszedlem pod ten link i pierwsze co widze to taki oto tytul:

"Protest Kraków - Eksmisja Marii Michty: "kupiła nas Polka z Australii"

polacy polakom zgotowali ten los...

Data: 2014-09-28 13:10:52
Autor: Marek
Moja rada dla rodakow
W dniu niedziela, 28 września 2014 11:21:26 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
> [...]

"Protest Kraków - Eksmisja Marii Michty: "kupiła nas Polka z Australii"

Takich "Polakow z Australii" to pelno w Tel Avivie mieszka.

Data: 2014-09-28 13:21:49
Autor: donek999bronek
Moja rada dla rodakow
użytkownik Marek napisał:

Takich "Polakow z Australii" to pelno w Tel Avivie mieszka.

Co to sobie przypomnieli, ze ich pradziadek mial jakis majatek w Krakowie:)

Data: 2014-09-28 13:24:02
Autor: donek999bronek
Moja rada dla rodakow
Data: 2014-09-28 23:13:26
Autor: boukun
Moja rada dla rodakow
<donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:73b99b94-100d-4b51-ac63-ac0280f02460googlegroups.com...
Jeden obraz wart wiecej niz 1000 slow:
http://www.demotypolityczne.pl/demot/0_0_0_42134092_middle.jpg

To ta kamienica meza Heike Grundbaum?

boukun

Data: 2014-09-28 09:08:46
Autor: Lucjusz
Moja rada dla rodakow

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:3216aee5-e78e-4a68-8160-6a405a9f9cf2googlegroups.com...
Jako patriota na obczyznie zwyklem dawac wiele rad moim rodakom umiejscowionym w kraju nadwislanskim - nie wiem ile z nich wzieli sobie do serca, pewnie niewiele, niemniej zawsze warto sprobowac...

Patriota nie opuszcza kraju w potrzebie. Na dotatek wyslugujac sie faktycznym  wrogom Polski. Tak wiec swoje rady wez sobie wsadz.

Data: 2014-09-29 06:57:59
Autor: stevep
Moja rada dla rodakow
W dniu .09.2014 o 09:08 Lucjusz <lucek@jachu.es> pisze:

[...]

To co napiłeś to dzieło idioty, a nie patrioty.
--
stevep
-- -- -

Moja rada dla rodakow