Moja rada dla rodakow

Data: 2014-09-28 01:37:31
Autor: szklanynocnik
Moja rada dla rodakow
użytkownik Tzva Adonai napisał:

Pierwsza rada: zawsze traktujcie dobrobyt w kraju jako wykres 2D - na osi x jest dobrobyt, a na osi y antysemityzm... Im wiekszy antysemityzm, tym mniejszy dobrobyt w Polsce...

Ciekawe, powiedz tym eksmitowanym w Krakowie aby nie byli antysemitami po tym jak ich wyjebano z domow. Jak rabbbbe z ameryki przyjechal robic interesy w polsce:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

Rzniesz Pan glupa jak typowy miedzynarodowiec.
https://www.youtube.com/results?search_query=eksmisje+w+krakowie

Data: 2014-09-28 02:21:25
Autor: Tzva Adonai
Moja rada dla rodakow
On Sunday, September 28, 2014 10:37:31 AM UTC+2, szklan...@gmail.com wrote:

antysemitami po tym jak ich wyjebano z domow. Jak rabbbbe z ameryki

no wszedlem pod ten link i pierwsze co widze to taki oto tytul:

"Protest Kraków - Eksmisja Marii Michty: "kupiła nas Polka z Australii"

polacy polakom zgotowali ten los...

Data: 2014-09-28 13:10:52
Autor: Marek
Moja rada dla rodakow
W dniu niedziela, 28 września 2014 11:21:26 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
> [...]

"Protest Kraków - Eksmisja Marii Michty: "kupiła nas Polka z Australii"

Takich "Polakow z Australii" to pelno w Tel Avivie mieszka.

Data: 2014-09-28 13:21:49
Autor: donek999bronek
Moja rada dla rodakow
użytkownik Marek napisał:

Takich "Polakow z Australii" to pelno w Tel Avivie mieszka.

Co to sobie przypomnieli, ze ich pradziadek mial jakis majatek w Krakowie:)

Data: 2014-09-28 13:24:02
Autor: donek999bronek
Moja rada dla rodakow
Data: 2014-09-28 23:13:26