Moja skrzynia biegow;)

Data: 2010-04-20 19:45:53
Autor: Ivam
Moja skrzynia biegow;)
I jeszcze raz ja;)

Odchylka od prostopadlosci wodzika 1 (tego mocno przytartego) wzgledem osi po ktorej sie przesuwa wynosi ~14 stopni. Odchylka wodzika 2 (tego mniej zjechanego) wynosi ~2 stopnie. Odchylka wodzika, ktory jest kompletnie nieruszony (tego, ktorego nie ma na zdjeciach) wynosi ~1,5 stopnia.

Na kazdym z wodzikow poszczegolne powierzchnie robocze sa kompletnie rownolegle (przynajmniej mieszcza sie w bledzie pomiarowym mikroskopu).

Nie wiem ile wynosi tolerancja fabryczna tych wodzikow. Ktos ma pojecie na ten temat?

Ale skoro wodzik "dobry" i lekko przytarty roznia sie o okolo 30min to kupie jeden i jego tez pomierze - jesli nowy ma mniej niz 2 stopnie to czeka mnie zakup jeszcze 2 wodzikow.

--
pzdr:
Ivam

Moja skrzynia biegow;)