Moja szkoła.

Data: 2011-12-18 18:19:57
Autor: stevep
Moja szkoła.
# Znana publicystka nie przebierała w słowach. Monika Olejnik nazwała  idiotami ludzi niosących transparent o "obozie koncentracyjnym Europa" 13  grudnia w marszu zorganizowanym przez PiS. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjmp5

--
stevep

Data: 2011-12-18 17:28:46
Autor: Obserwator
Moja szkoła.
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
# Znana publicystka nie przebiera=B3a w s=B3owach. Monika Olejnik nazwa=B3=
a  =

idiotami ludzi nios=B1cych transparent o "obozie koncentracyjnym Europa"=
 13  =

grudnia w marszu zorganizowanym przez PiS. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjmp5

taak...? raczej ty jej uczniem. To jeszcze nie totalitaryzm do ktorego tesknie
wzdycha ta nieodrodna corka tatusia z UB. Jest demonstracja i kazdy moze sobie niesc hasla polityczne jakie uwaza za adekwatne do swoich pogladow politycznych.

Ona nie ma pojecia o kulturze skoro obrzuca inwektywami publicznie. DNO i kilo mulu.

Data: 2011-12-18 20:05:54
Autor: bully300
Moja szkoła.
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

Ona nie ma pojecia o kulturze skoro obrzuca inwektywami publicznie. DNO i kilo mulu.

Proszę, proszę. Kultura wschodząca się odezwała. Jak smiesz bydlaku! Poszukam
zaraz linku do twoich inwektyw. Co za skurwysyn z ciebie! --

Data: 2011-12-19 05:50:43
Autor: stevep
Moja szkoła.
Dnia 18-12-2011 o 18:28:46  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

I kto to mowi?

--
stevep

Data: 2011-12-18 18:29:39
Autor: rAzor
Moja szkoła.
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Kończyłeś szkołę dla idiotów, "inrzynieże"? :-D
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 17:45:07
Autor: Obserwator
Uczniowe Andrzeja Celinskiego ?

Ciekawe jaka bylaby reakcja postkomuszych masmediow, gdyby ktorys z poslow PiS
\rzucal takim miesem pod adresem adwersarzy??

Ten wulgarny cham, podobno tez byl opozycjonista?

Przedstawiciel Sejmu Celiński w "Salon24"

Dzisiejsza publikacja pana posła Andrzeja Celińskiego na S24 nie została
usunięta. Zamiast tego został ocenzurowany mój poniższy list z komentarzem do
jego publikacji:

Marszałek SejmuGrzegorz Schetyna

ul. Wiejska 4/6/8

00-902 Warszawa  grzegorz.schetyna@sejm.pl, listy@sejm.gov.pl,fax. +48 (22)
694 22 13

Duisburg, 08.08.2011 r.

Dotyczy: Powielania kłamstwa i wulgarnych wypowiedzi pana Posła Andrzeja
Celińskiego reprezentanta Sejmu RP na lamach portalu
Salon24http://andrzejcelinski.salon24.pl/331472,inscenizacje w sprawie
powielania nieprawdy i bezprawnego tytułowania pana Władysława Bartoszewskiego
tytułem "prof. lub/i dr hab." również w związku z moimi niedopowiedzianymi
pismami w tej sprawie skierowanymi do KPRM od roku 2008, ostatnio 25.07.2011.
Wniosek o wyciągniecie konsekwencji.

Szanowny Pani Marszałku,

w związku z powielaniem kłamstwa co do rzekomego posiadanie tytułu profesora
przez pana Władysława Bartoszewskiego, który profesorem nie był i nie jest
doszło na lamach publikacji pana posła Andrzeja Celińskiego nie tylko do
powielania kłamstwa, ale również obrony klamstwa w sposób naruszający rażąco
normy współżycia społecznego, i polskiej kultury. Pan poseł Andrzej Celiński
użył w stosunku do krytyków jego nieprawdy o panu Ministrze Bartoszewskim w
jego poniżej zacytowanych komentarzach wytłuszczonych przeze mnie słów:

@rekontra
"A 1989-y to nie inscenizacja?

- Byłby ten 1989 skuteczniejszy, jeślibyłby injscenizacją. Pisałem kiedyś o
tym. Aler, tak na marginesie. Wobec Igora janke. Idzie o pieniądze? jak Pan
znosi te wpisy? Przecież wie Pan, że tu śmierdzące gówno płynie bystrym
potokiem. I co? Dobrze Panu z tymi pieniędzmi? Smakują? Proszę jednak o
odpowiedź. W końcu coś trzeba powiedzieć. Dba Pan, jak inwestor, o relacje
kosztów i wpływów. Obniża koszty? A.C.
ANDRZEJ CELIŃSKI

@x54
Świnia. Ludzka po prostu świnia. Pod nickiem @x54. Sam pewnie ma wielkie
patriotyczne dokonania. Tyle, że nikt o nich nie wie. A.C.
ANDRZEJ CELIŃSKI

@Atanatari
"Od kiedy Bartoszewski jest profesorem? Nie kłam Pan bo niem wypada"

- Przed Panem/Panią nawet kupę śmierdzącą zrobić wypada. A.C.
ANDRZEJ CELIŃSKI

@x54
Dla Pana jest specjalna kategoria, której zresztą nie musi Ekscelencja, x54
rozumieć - a r c y p r o f e s o r. Jeślibyś siedział Pan, za Polskę, w
więzieniu, kilka długich lat, zamiast robić maturę (w pańkim przypadku chyba
bez sensu) i inne, to możesz byś pan cokolwiek zrozumiał. A tak pozostaje
Panu, Łaskawco, lizać dupę talim, którzy tę dupę do lizania Waszmości
wystawiają. Smacznego. Pozdrawiam. A.C.
ANDRZEJ CELIŃSKI

@Artur Leśnodorski
Po polsku - wypierdalaj.Po arystokratycznemu - pisze Pan nie wiedząc po co. A.C.
ANDRZEJ CELIŃSKI

@Artur Leśnodorski
Jednak, mimo szansy, wybierz Pan, w poprzednim komentarzu, pierwsze -
wypierdalaj! A.C.
ANDRZEJ CELIŃSKI

@indeed4
"Proszę się nie denerwować..."

    Nerwy puszczają, czasem, kiedy ktoś o twarzy nikogo tu komentuje. Pan nie
ma twarzy nikogo. Pan pisze rzeczy ważne. Nie denerwuję się więc. Warszawa!
Kiedyś to miasto szczególne. Dzisiaj już nie. Mama moja z kolonii Staszica.
Rozumie Pan? Ojciec ze wsi. Ale aspirował do dobrej, patriotycznej Polski. Dał
swoje świadectwo. Te mroczki przeklęte z tegoportalu tego nie są w stanie
rozumieć. Bo, na ogół, gnoje. Synowie takich samych gnojów, I to ich,
prawicowców z tego portalu boli. Że są gnojami. Synami gnojów. Ja wiem, że
mogą mi naskoczyć. I nic mnie nie obchodzi to, kim oni są. To już bardzo ich
boli. Bardziej niż wszystko, co poprzednie. Więc bardzo Panu dziękuję. Za
dobre słowo. Na tym, dość jednak szmatławym portalu. A.C.
    ANDRZEJ CELIŃSKI

http://aktynologia.nowyekran.pl/post/23212,przedstawiciel-sejmu-celinski-w-salon24

Data: 2011-12-18 17:58:14
Autor: Obserwator
Uczniowe Andrzeja Celinskiego ?
Prosze zwrocic uwage na LOGIKE, A. Celinskiego.
Ten cham uwaza, ze skoro siedzial w wiezieniu, to teraz moze zachowywac sie jak
ordynus i lekcewazyc oraz ublizac w prymitywny sposob swoim przeciwnikom
polityczny.

Czy to jest na pewno polityk ktory powinien zasiadac w polskim Sejmie, bo
kiedys siedzial w wiezieniu?

Jego kultura dyskusji nie obowiazuje, pomimo ze gruba forse placa mu polscy
podatnicy?

Na co stac takiego prymitywa nie liczacego sie ze spoleczenstwem, kiedy trzeba
zalatwic powazne problemy dla tego spoleczenstwa?

Klamie w ordynarny spsob i jeszcze smie ublizac osobom o tym piszacym?

Data: 2011-12-18 20:16:26
Autor: razor
 Obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Zamknij ryło prosty chamie! Przypomnieć twoje bluzgi na tym forum? Wynocha
ztąd ty plugawy łajdaku!

Data: 2011-12-18 19:18:53
Autor: rAzor
Użytkownik -  Obserwator napisał:
@Artur Leśnodorski
Jednak, mimo szansy, wybierz Pan, w poprzednim komentarzu, pierwsze -
wypierdalaj! A.C.
ANDRZEJ CELIŃSKI

Bezcenne! :-D
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 20:14:08
Autor: rAzor
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Użytkownik -  Obserwator napisał:
> @Artur Leśnodorski
> Jednak, mimo szansy, wybierz Pan, w poprzednim komentarzu, pierwsze -
> wypierdalaj! A.C.
> ANDRZEJ CELIŃSKI

Bezcenne! :-D

Podszywać się to wy zawszone kundle potraficie. Ty gnido!

Data: 2011-12-18 20:15:10
Autor: rAzor

.
[...]

Komuszy szmatławiec opłacany przez razwiedke!

Data: 2011-12-18 18:42:14
Autor: Przemysław W
Moja szkoła.

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Kończyłeś szkołę dla idiotów, "inrzynieże"? :-D

Szkoły dla idiotów są dla takich jak ty, obrońco pedofilów i ubeków.

Dymać kundla

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-18 17:46:07
Autor: Obserwator
Moja szkoła.
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

> Kończyłeś szkołę dla idiotów, "inrzynieże"? :-D

Szkoły dla idiotów są dla takich jak ty, obrońco pedofilów i ubeków.

Dymać kundla
 Miarkuj sie!

Data: 2011-12-18 20:08:03
Autor: rAzor
Moja szkoła.
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a): > > Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał
> [...]
 Miarkuj sie!

Coż to, zraniło delikatne uszy chamie? Zapodam link do twoich inwektyw,
którymi tu bluzgałeś! Chamie jeden miarkuj się!

Data: 2011-12-18 21:13:31
Autor: Przemysław W
Moja szkoła.

Użytkownik " rAzor" <bitstreem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jclh73$kd8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Coż to, zraniło delikatne uszy chamie? Zapodam link do twoich inwektyw,
którymi tu bluzgałeś! Chamie jeden miarkuj się!

Gdzie się wpier... obsrywator? Azor jest i chce być dymany.

Przemek

Data: 2011-12-18 20:20:24
Autor: Obserwator
Moja szkoła.
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Gdzie się wpier... obsrywator? Azor jest i chce być dymany.

to jest chyba grupa dyskusyjna? Azor jest dowcipny, a ty niestety nie, wiec nie wysilaj sie, bo to bardzo toporne i bez polotu to co wypisujesz. Wiesz mowi sie; nie pchaj sie na afisz jak nie potrafisz.
Nawet troll powinien byc utalentowany.

Masz tez zbyt dlugasny nick. Nikt normalny takich nickow nie stosuje w sieci.
Nie stac cie na sensowniejszy?

Data: 2011-12-18 21:26:03
Autor: Przemysław W
Moja szkoła.
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Masz tez zbyt dlugasny nick. Nikt normalny takich nickow nie stosuje w sieci.

Ty masz o jedną literę krótszy, he, he, he!

Przemek

Data: 2011-12-19 05:52:42
Autor: stevep
Moja szkoła.
Dnia 18-12-2011 o 21:20:24  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Racja, Azor jest dowciapny jak noga u kulawego stołu.

--
stevep

Data: 2011-12-19 17:00:05
Autor: [HeÂŽSk]
Moja szkoła.
On Sun, 18 Dec 2011 21:13:31 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> Coż to, zraniło delikatne uszy chamie? Zapodam link do twoich inwektyw,
> którymi tu bluzgałeś! Chamie jeden miarkuj się!

Gdzie się wpier... obsrywator? Azor jest i chce być dymany.

Przemek

 no papatrz! jak kundel pisze: dymac tymanskiego to obsrywatora  to nie rani. jak dymac kundla to straszy sadami. czyzby dziewczeta
 opily sie klonowego soku i maja ku sobie? ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-18 18:57:51
Autor: rAzor
Moja szkoła.
Użytkownik - Przemysław W napisał:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Kończyłeś szkołę dla idiotów, "inrzynieże"? :-D

Szkoły dla idiotów są dla takich jak ty, obrońco pedofilów i ubeków.

Łuhuhu-hu ależ nam się Kawecki zapienił - ale dzielnie broni kompana ze szkolnej ławy.
Spokojnie, Kawecki, spokojnie - żyłka ci pęknie, od tych kłamliwych insynuacji.
BTW, pytanie - czy twoim zdaniem Życinski, Boniecki albo Tischner to pedofile i TW?
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 18:59:26
Autor: Grzegorz Z.
Moja szkoła.
rAzor napisał:

Użytkownik - Przemysław W napisał:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Kończyłeś szkołę dla idiotów, "inrzynieże"? :-D

Szkoły dla idiotów są dla takich jak ty, obrońco pedofilów i ubeków.

Łuhuhu-hu ależ nam się

Nie nam tylko tobie kundel. Pisz za siebie.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-18 18:01:53
Autor: Obserwator
Moja szkoła.
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Nie nam tylko tobie kundel. Pisz za siebie.

kto to jest kundel? --

Data: 2011-12-18 19:04:22
Autor: rAzor
Moja szkoła.
Użytkownik -  Obserwator napisał:
Grzegorz Z.<tictactoe@colleen.org>  napisał(a):

Nie nam tylko tobie kundel. Pisz za siebie.

kto to jest kundel?

Oni tak piszczą, kiedy się ich przyciśnie. Czyż nie słodziaki z tych naszych grupowych lewusków?
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 18:15:28
Autor: Obserwator
Moja szkoła.
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Oni tak piszczą, kiedy się ich przyciśnie. Czyż nie słodziaki z tych naszych grupowych lewusków?

uwazam, ze to wyjatkowo prymitywne i bezmyslne chamy, ktore nie maja nic
sensownego do powiedzenia.

Data: 2011-12-18 19:17:12
Autor: rAzor
Moja szkoła.
[...]

Typowe dla pełosko-eseldowskiego elektoratu.
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 18:27:02
Autor: Obserwator
Moja szkoła.
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Typowe dla pełosko-eseldowskiego elektoratu.

..i bardzo tragiczne.

Ps. fajnie, ze tu sie pojawiles rAzor. Pamietam twoje posty jeszcze sprzed
kilku lat, kiedy tu pierwszy raz sie pojawilem:)

Dzieki tobie ta grupa jest barwniejsza.

Data: 2011-12-18 20:10:09
Autor: obserwator
Moja szkoła.
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

> uwazam, ze to wyjatkowo prymitywne i bezmyslne chamy, ktore nie maja nic
> sensownego do powiedzenia.

Typowe dla pełosko-eseldowskiego elektoratu.

Dobraliście się w korcu maku. Zawszone kundle!

Data: 2011-12-18 20:14:42
Autor: Obserwator
Moja szkoła.
 obserwator <bitstreem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Dobraliście się w korcu maku. Zawszone kundle!

 nie podszywaj sie pod cudze nicki i nie ublizaj bez sensu piszacym tu osobom.
Nie rozumiesz jak  sie do ciebie mowi po ludzku?

Data: 2011-12-19 05:57:05
Autor: stevep
Moja szkoła.
Dnia 18-12-2011 o 19:17:12 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Uderz w stół, a jakiś kołek się odezwie.

--
stevep

Data: 2011-12-19 05:56:20
Autor: stevep
Moja szkoła.
Dnia 18-12-2011 o 19:15:28  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Nie biczuj się tak przecież wszyscy są pod wrażeniem twojej "ogłady".

--
stevep

Data: 2011-12-19 17:00:05
Autor: [HeÂŽSk]
Moja szkoła.
On Mon, 19 Dec 2011 05:56:20 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> uwazam, ze to wyjatkowo prymitywne i bezmyslne chamy, ktore nie maja nic
> sensownego do powiedzenia.

Nie biczuj się tak przecież wszyscy są pod wrażeniem twojej "ogłady".

 tu malutki przykladzik popisow obsrywatora:
 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-19 05:55:04
Autor: stevep
Moja szkoła.
Dnia 18-12-2011 o 19:01:53  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Nie nam tylko tobie kundel. Pisz za siebie.

kto to jest kundel?

A Azor to psie, czy lkudzkie?

--
stevep

Data: 2011-12-18 19:02:09
Autor: rAzor
Moja szkoła.
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
rAzor napisał:

[...]

O, i jest następny kompan ze "szkoły". Siedzieliście we trzech jednej ławce? :-)
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 19:11:04
Autor: Grzegorz Z.
Moja szkoła.

rAzor napisał:

[...]

O, i

Po jakiemu to?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-18 19:15:34
Autor: rAzor
Moja szkoła.
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

O, i

Po jakiemu to?

Co to znaczy "po jakiemu", wekslarczyku?
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 19:27:39
Autor: Grzegorz Z.
Moja szkoła.
rAzor napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

O, i

Po jakiemu to?

wekslarczyku?

che?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-18 19:32:37
Autor: rAzor
Moja szkoła.
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

che?

Przypomniały ci się "szkolne" czasy? :-P
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 19:49:37
Autor: Grzegorz Z.
Moja szkoła.
rAzor napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

che?

Przypomniały ci się "szkolne" czasy? :-P

Jakie "szkolne czasy" ? Co ty bredzisz?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-18 19:55:45
Autor: rAzor
Moja szkoła.
rAzor napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

che?

Przypomniały ci się "szkolne" czasy? :-P

Jakie "szkolne czasy" ? Co ty bredzisz?

Rżniemy głupcia, Grzeniu? :-)
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 23:09:03
Autor: Grzegorz Z.
Moja szkoła.

rAzor napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

che?

Przypomniały ci się "szkolne" czasy? :-P

Jakie "szkolne czasy" ? Co ty bredzisz?

Rżniemy głupcia, Grzeniu? :-)

Nie, twoją 'starą'. I nie my tylko Skalimowski.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-18 20:13:17
Autor: obserwator
Moja szkoła.
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

> che?

Przypomniały ci się "szkolne" czasy? :-P

Tobie nie mogły się przypomnieć bo jako debil nie nadawałeś się do żadnej szkoły.

Data: 2011-12-19 05:57:55
Autor: stevep
Moja szkoła.
Dnia 18-12-2011 o 19:27:39 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

rAzor napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

O, i

Po jakiemu to?

wekslarczyku?

che?

Może hau?

--
stevep

Data: 2011-12-18 20:11:14
Autor: Obserwator
Moja szkoła.
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

> Nie nam tylko tobie kundel. Pisz za siebie.

O, i jest następny kompan ze "szkoły". Siedzieliście we trzech jednej ławce? :-)

Zawszony kundlu ty nie miałeś kompana ze szkoły bo nikt nie chciał z toba
siedzieć. śmierdziałeś jak skunks!

Data: 2011-12-18 20:12:09
Autor: obserwator
Moja szkoła.
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

> Nie nam tylko tobie kundel. Pisz za siebie.

O, i jest następny kompan ze "szkoły". Siedzieliście we trzech jednej ławce? :-)

Ty siedziałeś w oślej. samotnie. Za tobą było 2 ławki przerwy tak smierdziałeś!

Data: 2011-12-18 20:09:22
Autor: obserwator
Moja szkoła.
> [...]

BTW, pytanie - czy twoim zdaniem Życinski, Boniecki albo Tischner to pedofile i TW?

Patzr by ci zyłka na odbycie nie pekła chamie jeden!

Data: 2011-12-18 22:42:52
Autor: raff
Moja szkoła.
On Sun, 18 Dec 2011 18:57:51 +0100, rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
wrote:

[...]

Boniecki nalezy do pedofilskiego kosciola, wiec musi byc pedofilem.

Nie dosc tego, pedofilem dosc obscenicznym, bo spod znaku GW.

R.

Data: 2011-12-18 22:45:14
Autor: raff
Moja szkoła.

wrote:

[...]

I do tego jeszcze sado-maso, bo sostatnio mowil ze jest zakneblowany.

R.

Data: 2011-12-19 05:54:06
Autor: stevep
Moja szkoła.
Dnia 18-12-2011 o 18:57:51 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Jakie łuhuhu- hu zapomniałeś psiego języka w pysku?

--
stevep

Data: 2011-12-19 17:00:05
Autor: [HeÂŽSk]
Moja szkoła.
On Sun, 18 Dec 2011 18:42:14 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

> Kończyłeś szkołę dla idiotów, "inrzynieże"? :-D

Szkoły dla idiotów są dla takich jak ty, obrońco pedofilów i ubeków.

-- Dymać Tymańskiego!

Dymać kundla

Przemek

kto taki ten tymanski? ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-19 17:28:42
Autor: Przemysław W
Moja szkoła.

pisem@...pl> wrote:

> [...]

> Kończyłeś szkołę dla idiotów, "inrzynieże"? :-D

Szkoły dla idiotów są dla takich jak ty, obrońco pedofilów i ubeków.

Taki jeden co dyma kundla.

Przemek

Data: 2011-12-20 06:01:05
Autor: stevep
Moja szkoła.

pisem@...pl> wrote:

> [...]

1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie
dotknęło Jarosława Kaczyńskiego, prezesa PiS."
Eeee, bo to przecież Dymański.  ;)

--
stevep

Data: 2011-12-18 20:06:33
Autor: rAzor
Moja szkoła.
Użytkownik - stevep napisał:
> [...]
> Ze strony:
> http://tiny.pl/hjmp5

Kończyłeś szkołę dla idiotów, "inrzynieże"? :-D

Kończyłeś jakąkolwiek szkołe menelu zawszony?

Data: 2011-12-19 05:51:18
Autor: stevep
Moja szkoła.
Dnia 18-12-2011 o 18:29:39 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A byłeś tam wykładowcą kundlu?

--
stevep

Data: 2011-12-18 20:04:27
Autor: bully300
Moja szkoła.
[...]

Była bardzo oszczedna w słowach!

Data: 2011-12-18 22:11:35
Autor: matusm
Moja szkoła.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6o3rjuf50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Co reaktywowaliscie spotkamia ORMO???

wiele sie nie spodziewaj ,do patrolu sie nie nadajesz

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Moja szkoła.