Moja szkoła.

Data: 2011-12-18 17:28:46
Autor: Obserwator
Moja szkoła.
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
# Znana publicystka nie przebiera=B3a w s=B3owach. Monika Olejnik nazwa=B3=
a  =

idiotami ludzi nios=B1cych transparent o "obozie koncentracyjnym Europa"=
 13  =

grudnia w marszu zorganizowanym przez PiS. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjmp5

taak...? raczej ty jej uczniem. To jeszcze nie totalitaryzm do ktorego tesknie
wzdycha ta nieodrodna corka tatusia z UB. Jest demonstracja i kazdy moze sobie niesc hasla polityczne jakie uwaza za adekwatne do swoich pogladow politycznych.

Ona nie ma pojecia o kulturze skoro obrzuca inwektywami publicznie. DNO i kilo mulu.

Data: 2011-12-18 20:05:54
Autor: bully300
Moja szkoła.
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

Ona nie ma pojecia o kulturze skoro obrzuca inwektywami publicznie. DNO i kilo mulu.

Proszę, proszę. Kultura wschodząca się odezwała. Jak smiesz bydlaku! Poszukam
zaraz linku do twoich inwektyw. Co za skurwysyn z ciebie! --

Data: 2011-12-19 05:50:43
Autor: stevep
Moja szkoła.
Dnia 18-12-2011 o 18:28:46  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]