Moja ulubiona pseudoksywka gracza NBA

Data: 2010-11-02 08:58:49
Autor: s
Moja ulubiona pseudoksywka gracza NBA
Hello,

Dowcipne pismaki czesto maja tak, ze sami wymyslaja graczom ksywki. Celuje w tym pewnie Simmons, jego publikacje to kopalnia takich pomyslow.

Ale od kilku dni najlepsza ksywka w mojej ocenie nalezy do Erica Wonga, piszacego o fb. Wong po raz kolejny wychylil sie z poczuciem humoru (o ile to oczywiscie jego oryginalny pomysl) poza FG% w kolejnych miesiacach i temu podobne analizy...

Oto zrotflowana przeze mnie kandydatura, probujcie przekonac mnie, ze poznaliscie lepsze :-)

Ladies and Gentlemen, your favorite rookie from the Indiana Pacers:

Paul "John - Ringo" George :D

Pozdr
Slawek

Moja ulubiona pseudoksywka gracza NBA