Moja wizja przysz³o¶ci

Data: 2009-08-16 22:12:17
Autor: kc
Moja wizja przysz³o¶ci
jest tu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3d2c00fc06876646.html

Wig znajduje siê w bardzo silnym trendzie wzrostowym, ¶wiadczy o tym przeciêcie siê ¶rednich dok³adnie w do³ku (pisa³em o tym wcze¶niej przy temacie, bodaj¿e, Kolastyny). Nie jest to jednak nowa hossa, s±dzê. Aby tak by³o Wig musia³by powróciæ do poziomu 24125 i odbiæ siê od niego. Przewidujê korektê do poziomu 28960. Potencja³ wzrostowy szacujê na 41480.

Komentarze mile widziane, czas zweryfikuje.

PS. Optymi¶ci typuj±cy Open na kontraktach, widzieli¶cie to? :

http://www.tase.co.il/TASEEng/Homepage.htm

Oni wiedz± lepiej. Ja w³a¶nie sprawdzi³em. Zobaczymy jutro rano, ale nie wygl±da to dobrze.

Data: 2009-08-17 12:40:55
Autor: Dieter
Moja wizja przysz³o¶ci
Poprosze o legende do tego obrazka.

D.

Data: 2009-08-18 08:40:10
Autor: Marcin
Moja wizja przysz³o¶ci

U¿ytkownik "Dieter" napisa³ :
Poprosze o legende do tego obrazka.

D.

nie ma :) pewnie znalaz³ wykres gdziœ w sieci:)

-- -
J3M

Data: 2009-08-18 19:06:25
Autor: kc