[OT] Moja własna sekta

Data: 2011-01-14 23:48:47
Autor: Duch Leszka
[OT] Moja własna sekta
Przeglądałem sobie Internet i natrafiłem na bardzo ciekawy film
dokumentalny.
Film nosi tytuł: "Moja własna niewolnica", opowiada o psycholu, który
łowi zbłąkane owieczki, podając się za przywódcę kultu, który rzekomo
zrzesza tysiące ludzi.

Naprawdę ciekawe są triki i mechanizmy jakie stosuje przy werbowaniu
nowych członków, oraz sposoby "utrzymywania ich w wierze". Na
przykładzie dwojga osób doskonale przedstawiony jest mechanizm
działania sekty.

Film można obejrzeć na VOD Onetu, pod tym linkiem:

http://vod.onet.pl/moja-wlasna-niewolnica,7191,film.html

Jak ktoś ma chwilę czasu i ochoty - to warto obejrzeć.
Zapraszam, tym razem na serio.

Duch Leszka

Data: 2011-01-15 09:00:16
Autor:
[OT] Moja własna sekta
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
Naprawd=EA ciekawe s=B1 triki i mechanizmy jakie stosuje przy werbowaniu
nowych cz=B3onk=F3w, oraz sposoby "utrzymywania ich w wierze". Na
przyk=B3adzie dwojga os=F3b doskonale przedstawiony jest mechanizm
dzia=B3ania sekty.

Uciekaj ekipa ścigających Ciebie jest coraz bliżej (poruszają się jak pijani we mgle).

Re: (banda palantów)
Autor: demolant hdo@tlen.pl
Data: 15-01-2011, 06:53:45
+ pokaż cały nagłówek
On 15 Sty, 06:46, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Raj <raj...@wp.pl> napisa (a):

> Dalej podejrzewam =BFe pod osob=B1 "Duch Leszka" kryjesz si=EA Ty lub masz
> wiele z tym wsp=F3lnego, jeste=B6 bardzo sprytny ale mam nadziej=EA =BFe
> powinie si=EA Tobie noga.

Wysłanie całej wiadomości z sekty nie przeszło.
"Duch Leszka" i Fałszywy Paweł Poręba mają ten sam IP
Na samym dole oryginalny Paweł Poręba.

pozdrawiam rc

Wiadomość z dyskusji Śmiertelny wypadek na Hańczy, TMX
Zobacz sparsowane - Pokaż tylko treść wiadomości
From: Duch Leszka <duchleszk...@gmail.com>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: =?ISO-8859-2?Q?=A6miertelny_wypadek_na_Ha=F1czy=2C_TMX?=
Date: Sun, 7 Nov 2010 07:34:51 -0800 (PST)
 Gecko/20100914 Firefox/3.6.10,gzip(gfe)

Dzi=B6, podczas g=B3=EAbokich nurkowa=F1 na jez. Ha=F1cza zgin=EA=B3o
dw=F3=
ch nurk=F3w z
warszawskiego klubu Leviathan Divers.
Marcin Szcze=B6niak (29 l.) i Wojtek Laskowski (34 l .) zajmowali
si=EA
nurkowaniem od wielu lat. Obaj byli bardzo do=B6wiadczonymi nurkami,
kt=F3rzy przeszli szkolenia w wielu organizacjach, r=F3wnie=BF
technicznych=
..

Do wypadku dosz=B3o w godzinach porannych dzisiejszego dnia, podczas
nurkowania na 102 m, z zaplanowanym czasem dennym 150 min.
Obecnie prokuratura bada zapis z kamery umieszczonej na kasku Marcina,
w celu analizy przebiegu nurkowania oraz dok=B3adnego ustalenia
przyczyn
wypadku. Od organizator=F3w nurkowania wiadomo tylko, =BFe nurkowania
odbywa=B3y si=EA na TMX w wypadek zdarzy=B3 si=EA w ko=F1cowej fazie
nurkow=
ania.
Podczas odbywania dekompresji obaj wystrzelili pomara=F1czowe bojki.

Zw=B3oki Marcina i Wojtka zosta=B3y wydobyte i przetransportowane do
KOMH
w celu bada=F1 nad ustaleniem dok=B3adnej przyczyny zgonu.

Marcin zostawi=B3 dziewczyn=EA, a Wojtek Laskowski =BFon=EA i
dw=F3jk=EA dz=
ieci.

Obaj stosowali metod=EA dekompresji - NektOnFly.

Pogr=B1=BFony w b=F3lu, z Brzeg=F3w Ha=F1czy
Korespondent cmentarny

Duch Leszka

From: "Pawe? \"Nekton\" Por?ba" <tori...@wp.pl>" <tori...@vp.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: Re: ?miertelny wypadek na Ha?czy, TMX
Date: Sun, 07 Nov 2010 16:37:09 +0100
Sender: n...@newsgate.onet.pl
 Gecko/20100914 Firefox/3.6.10

Rozumiem,?e jaki? kretyn, który si? do mnie przy#ierdoli?, insynuuje
teraz
bezczelnie, ?e to moja wina.
Bentosowy ka? wydobywa si? wulkanicznie.
Tak na prawd? to nic mnie nie obchodzi, ?e moje zalecenia
dekompresyjne nie s?
przez nikogo pozytywnie zaopiniowane.
Nurkowanie to taki sport, w którym ka?dy powinien sam dba? o siebie.
Wymy?li?em
co? i uda?o mi si? to opublikowa?. I to jest wa?ne..
Przecie? nikogo nie zmusza?em do stosowania metod przeliczania
dekompresji w locie.
Dla mnie to jasne, ?e ka?dy stosowa? to na w?asn? r?k?.
Jakiekolwiek roszczenia materialne rodzin i bliskich w takich
przypadkach, b?d?
z góry uznawa? za nieuzasadnione.
Z tego samego powodu nie zamierzam równie? p?aci? za benzyn? do
helikopterów.
Jak kto? czyta i mu si? spodoba - to niech stosuje, a jak nie - to
jego wybór.

Tego typu insynuacje, ?e jest w tym cie? mojej winy, uwa?am z zamach
na wolno?c
s?owa.

Pawe? Por?ba
www.nurkowanie.nekton.com.pl

--
Wys?ano z serwisu OnetNiusy: niusy.onet.pl

W sprawie czarnego PR
Autor: Paweł "Nekton" Poręba torilis@wp.pl
Data: 11-11-2010, 10:00:15
From: =?ISO-8859-2?Q?=22Pawe=B3_=5C=22Nekton=5C=22_Por=EAba=22?=
<torilis@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: W sprawie czarnego PR
Date: Thu, 11 Nov 2010 10:00:15 +0100

Data: 2011-01-15 09:48:27
Autor: jacekplacek
[OT] Moja własna sekta
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
ciach

Widzę, że sprawa jest rozwojowa i już nie tylko farum Crazy Shark prowadzisz ze sobą ożywiona dyskusję. Tutaj w kilku wątkach robi się coraz ostrzejsza i bardziej żywiołowa - nawet ostre reprymendy sie zdarzają. Rysiu, tylko ostrożnie z wymierzaniem sobie kar cielesnych - słyszałem że to podniecające, ale bywa niebezpieczne. A tak miedzy nami - możesz to sfilmować i wrzucić na Redtuba? Miałbyś wzięcie.... aż Ci chłopie zazdroszczę :)

Data: 2011-01-15 10:36:29
Autor:
[OT] Moja własna sekta
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 14-01-2011, 09:05:56
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki

Data: 2011-01-15 06:23:08
Autor: rybens
Moja własna sekta
"Duchu Leszka" mam nadzieje że wiesz w co grasz. Módl sie bym nie
dowiedział się kim jesteś. Jeśli trafisz mi się w ręce to obiecuje ci
petardę w dupę.

Data: 2011-01-15 09:30:26
Autor: Duch Leszka
Moja własna sekta
On 15 Sty, 15:23, rybens <rybarczyk.pi...@gmail.com> wrote:
Jeśli trafisz mi się w ręce to obiecuje ci petardę w dupę.

???

Dostrzegłeś w tym filmie sceny z własnego życia?

Zimny Lech, to jest to!
Duch Leszka

Data: 2011-01-15 11:20:06
Autor: rybens
Moja własna sekta
Trafisz się Kutasie wcześniej czy później im dłużej będzie to trwało
tym gorzej dla ciebie.

Data: 2011-01-15 13:38:25
Autor: Duch Leszka
Moja własna sekta
On 15 Sty, 20:20, rybens <rybarczyk.pi...@gmail.com> wrote:
Trafisz się Kutasie wcześniej czy później im dłużej będzie to trwało
tym gorzej dla ciebie.

"Kutasie" z wielkiej litery? - poczułem się dowartościowany.
Obciągałeś zimnego Lecha?

Duch Leszka

Data: 2011-01-15 14:57:42
Autor:
Moja własna sekta
rybens <rybarczyk.piotr@gmail.com> napisał(a):
"Duchu Leszka" mam nadzieje =BFe wiesz w co grasz. M=F3dl sie bym nie
dowiedzia=B3 si=EA kim jeste=B6. Je=B6li trafisz mi si=EA w r=EAce to obiec=
uje ci
petard=EA w dup=EA.

Możesz odpowiadać na wpisie "Duch Leszka" ?

Jak się odezwałeś i mineło trochę czasu, to podaj informację o tle wypadku, nad Białym to zrobiłeś. Wtedy mówiłeś o łachudrach które Ciebie nękają, teraz sam to robisz.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-29 11:37:17
Autor: Duch Leszka
Moja własna sekta
[...]

Jakikolwiek związek pomiędzy materiałem filmowym, a postaciami
rzeczywistymi, a zwłaszcza Pawłem Porębą, jest czysto przypadkowy.

To, że tajemnicza sekta Koatian istnieje w rzeczywistości mniej więcej
tak samo, jak podmiot prawny "Nekton", to tylko drobny i niezamierzony
zbieg okoliczności.
Jeszcze raz zachęcam do obejrzenia materiału filmowego, bo to naprawdę
ciekawe.
A niektórzy powinni mieć na recepcie napisane, żeby obejrzeć.

Data: 2011-01-29 21:32:40
Autor: jacekplacek
Moja własna sekta
> [...]
>
> http://vod.onet.pl/moja-wlasna-niewolnica,7191,film.html
>
> Jak kto=B6 ma chwil=EA czasu i ochoty - to warto obejrze=E6.

Jakikolwiek zwi=B1zek pomi=EAdzy materia=B3em filmowym, a postaciami
rzeczywistymi, a zw=B3aszcza Paw=B3em Por=EAb=B1, jest czysto przypadkowy.

To, =BFe tajemnicza sekta Koatian istnieje w rzeczywisto=B6ci mniej wi=EAce=
tak samo, jak podmiot prawny "Nekton", to tylko drobny i niezamierzony
zbieg okoliczno=B6ci.
Jeszcze raz zach=EAcam do obejrzenia materia=B3u filmowego, bo to naprawd=
=EA
ciekawe.
A niekt=F3rzy powinni mie=E6 na recepcie napisane, =BFeby obejrze=E6.

http://vod.onet.pl/moja-wlasna-niewolnica,7191,film.html

Duch Leszka

Rysiowi, durnemu ale za to namolnemu - naród.
http://www.youtube.com/watch?v=OCUGnbKa_L8&feature=related --

[OT] Moja własna sekta