Moja własna teoria...

Data: 2011-12-30 22:08:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Moja własna teoria...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:b4b5a03d-a622-4151-a9fc-ae6a506b0de3n6g2000vbg.googlegroups.com...
Myślę, że te wszystkie polskie ruchy patriotyczno-narodowo-
nacjonalistyczne złożone głównie z osobników dość leciwych to w
zasadzie konglomerat ludzi, którym za PRL żyło się w miarę dobrze, a w
kapitalizmie żyje im się bardzo źle... Widać to po ich
socjalistycznych ciągotkach i silnych antyżydowskich oraz
antyrynkowych poglądach... PRL było państwem bardzo antyżydowskim,
socjalistycznym (wręcz centralnie sterowanym) oraz opartym na
rusofilskim dogmacie "wieczystego braterstwa polsko-rosyjskiego"... Te
cechy są dziś dzielone przez większość tzw. polskich patriotów-
narodowców...

Pozwolę sobie nie zgodzić się z tobą. Urodziłem się w 1946 roku, czyli całe życie spędziłem w PRL, w zachodniopomorskim, gdzie zamieszkali ludzie stanowiący przekrój całej Polski. I nic o żydach.
Nie rozumiałem tego, co działo się z żydami w 1968 roku. Nie obchodziło mnie to, nie interesowałem się tym.
I na ironię. Właśnie w RP, czytając gazetę Michnika zacząłem dowiadywać się o semityzmie, antysemityzmie i po pewnym czasie zauważyłem, że zaczynam przesiąkać antysemityzmem. Przestałem czytać GW i odzyskałem równowagę.

Data: 2011-12-31 00:02:50
Autor: Lorn
Moja własna teoria...

[...]

Jak widać nie całe... 20 lat wykreśliłeś z życiorysu? Tak źle się powodzi?

Data: 2011-12-31 12:39:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Moja własna teoria...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jdlfus$qvb$2inews.gazeta.pl...

[...]

No coż... Jak nie masz nic do powiedzenia, to łapiesz za słówka i wycinasz resztę by zdezorientować innych. Jakie to infantylne...

Data: 2012-01-01 01:08:42
Autor: Lorn
Moja własna teoria...

[...]

Komentuję, to co jest warte skomentowania... Kontekst twojej wypowiedzi nie został naruszony, albowiem nie odniosłeś sie w dalszej jej części do zagubionuch 20 lat życia poza PRL`em. Radzę zapoznać się z netykietą.

Data: 2012-01-01 01:32:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Moja własna teoria...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jdo86c$5aa$1inews.gazeta.pl...

[...]

Masz rację! Zapomniałem, że w 1989 roku umarłem. Przepraszam cię, że wprowadziłem cię niechcący w błąd i nie podałem daty zgonu. Teraz jest dobrze?

Data: 2012-01-01 02:16:36
Autor: Lorn
Moja własna teoria...

[...]

Sarkazm nie na miejscu... Baw się ironizując z głupszymi od siebie ok?

Data: 2012-01-01 02:38:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Moja własna teoria...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jdoc5m$div$1inews.gazeta.pl...

[...]

Właśnie to robię. Nie zauważyłeś? Rzeczywiście, nie mogłeś zauważyć, to niemożliwe.

Data: 2012-01-01 02:43:55
Autor: Lorn
Moja własna teoria...

[...]

Zauważyłem jedynie mierną próbę prowokacji...

Moja własna teoria...