Moja zelazna argumentacja

Data: 2011-01-30 18:00:03
Autor: \♣he®sk♣/>
Moja zelazna argumentacja
ja was wszystkich pozalatwiam i skasuje zelazna argumentacja.

O tak : http://miniurl.pl/argumenty_z_dupy  ;o)))))))))))))))))))

Data: 2011-01-30 18:18:17
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Moja zelazna argumentacja
Użytkownik ""\♣he®sk♣/>"" <poker.big.©brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii45em$7c4$1usenet.news.interia.pl...
ja was wszystkich pozalatwiam i skasuje zelazna argumentacja.

najpierw sie dobrze wysraj i spusc bo smierdzi tfoim guwnem jebanym ze wsi tfoich przodkuf co krowy w dupy jebali chamie pierdolony !!
Tfu!
Pleva

Data: 2011-01-30 19:12:14
Autor: Grzegorz Z.
Moja zelazna argumentacja
EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 napisał:

[...]

To podróba Hienia. Ten sam co stara się ośmieszyć p.Kaweckiego.

Data: 2011-01-30 19:25:03
Autor: he®sk
Moja zelazna argumentacja
On Sun, 30 Jan 2011 19:12:14 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> Tfu!
> Pleva

To podróba Hienia. Ten sam co stara się ośmieszyć p.Kaweckiego.

 nie podroba bo to jest cienias. ma pewnie malego czlonka ;o))))

Data: 2011-01-30 21:01:23
Autor: raff
Moja zelazna argumentacja

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:8467xtvg6kb2.wm1getuh59yt.dlg40tude.net...
[...]

Kawecki sam sie osmiesza. Na bierzaco.

R.

Data: 2011-01-30 21:04:32
Autor: Grzegorz Z.
Moja zelazna argumentacja
raff napisał:

[...]

bieŻąco

"Bruner, ty bys tak bardzo, tak bardzo chcial dopiec. Ale nie umiesz. Te
cztery szare komorki nie wymysla nic lepszego."

:D

Data: 2011-01-31 00:52:09
Autor: raff
Moja zelazna argumentacja

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1kqtr2j3x64rt$.suokk0m3wg9z.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

No to ci sie chociaz raz udalo, glupolu. Nawet slepej kurze sie czasem ziarnko trafi :)

R.

Data: 2011-01-31 18:55:51
Autor: he®sk
Moja zelazna argumentacja
On Sun, 30 Jan 2011 21:04:32 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

raff napisał:

bieŻąco

"Bruner, ty bys tak bardzo, tak bardzo chcial dopiec. Ale nie umiesz. Te
cztery szare komorki nie wymysla nic lepszego."

:D

 rafalek sie tu jeszcz produkuje?!  z ortografia to on byl zawsze na bakier.

Data: 2011-01-30 19:24:19
Autor: he®sk
Moja zelazna argumentacja
On Sun, 30 Jan 2011 18:00:03 +0100, "\?he®sk?/>"
<poker.big.©brednie@interia.pl> wrote:

ja was wszystkich pozalatwiam i skasuje zelazna argumentacja.

O tak : http://miniurl.pl/argumenty_z_dupy  ;o)))))))))))))))))))

 nie podszywaj sie smieciu ;o)))

Moja zelazna argumentacja