Moja żona mówi

Data: 2015-05-16 22:13:58
Autor: Przedstawiciel_narodu
Moja żona mówi
że Komorowski się tak poniża na rozkaz jego sztabu i sitwy z PO. Wszyscy trzęsą portkami, dostali pierdolca...

Data: 2015-05-16 13:27:25
Autor: kogutek444
Moja żona mówi
W dniu sobota, 16 maja 2015 22:14:00 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
że Komorowski się tak poniża na rozkaz jego sztabu i sitwy z PO. Wszyscy trzęsą portkami, dostali pierdolca...

I ma rację. Ustalili że ma przegrać. Polacy powinni głosować na Komorowskiego żeby wygrał. A potem w wyborach do sejmu ma SLD. Tylko po to żeby za ich rządów zawaliła się gospodarka. Bo ona i tak się zawali. Ale dlaczego po zawaleniu gospodarki, wyjściu ludzi na ulicę mają na drzewach wisieć nic nie winni ludzie którzy wtedy będą rządzili. Okrągłostołowcy chcą oddać władzę żeby uniknąć bardzo przykrych konsekwencji na które długo pracowali by żyło się im lepiej. Portkami trzęsą bo różnica mała i może wygrać.

Data: 2015-05-16 15:24:09
Autor: Marek
Moja żona mówi
W dniu sobota, 16 maja 2015 22:27:26 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

I ma rację. Ustalili że ma przegrać. Polacy powinni głosować na Komorowskiego żeby wygrał. A potem w wyborach do sejmu ma SLD. Tylko po to żeby za ich rządów zawaliła się gospodarka. Bo ona i tak się zawali. Ale dlaczego po zawaleniu gospodarki, wyjściu ludzi na ulicę mają na drzewach wisieć nic nie winni ludzie którzy wtedy będą rządzili. Okrągłostołowcy chcą oddać władzę żeby uniknąć bardzo przykrych konsekwencji na które długo pracowali by żyło się im lepiej. Portkami trzęsą bo różnica mała i może wygrać.

Te, kogutek, nie musisz trzasc portkami...
Twoj leb i tak pojdzie pod siekierke...

Data: 2015-05-16 15:56:05
Autor: kogutek444
Moja żona mówi
W dniu niedziela, 17 maja 2015 00:24:10 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Te, kogutek, nie musisz trzasc portkami...
Twoj leb i tak pojdzie pod siekierke...

Ruchu pod latarnią nie było że tak wcześnie w domu jesteś?

Data: 2015-05-16 22:53:23
Autor: Przedstawiciel_narodu
Moja żona mówi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:15fbf6f1-238f-4932-8066-8862acafd987googlegroups.com...
[...]

Jaja se robisz... Trzęsą portkami, bo pójdą za Bronkiem na bruk i pod sąd... Krzyczą wszyscy na niego, że ma koniecznie, za wszelką cenę wygrać, bo grozi katastrofa...

Data: 2015-05-16 15:00:57
Autor: kogutek444
Moja żona mówi
W dniu sobota, 16 maja 2015 22:53:24 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
> [...]

Jaja se robisz... Trzęsą portkami, bo pójdą za Bronkiem na bruk i pod sąd... Krzyczą wszyscy na niego, że ma koniecznie, za wszelką cenę wygrać, bo grozi katastrofa...

Goniony złodziej krzyczy " tu jestem" czy " łapać złodzieja". Ci co byli w wojsku wiedzą co to są działania pozorowane.

Data: 2015-05-16 14:45:07
Autor: szklanynocnik
Moja żona mówi
użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
że Komorowski się tak poniża na rozkaz jego sztabu i sitwy z PO. Wszyscy trzęsą portkami, dostali pierdolca...

W tivi ostra sraczka, panika, szok.
Zaraz zaczną opowiadać dziwne rzeczy.

Myślą kurwy że się wyłgają i ludzi zahipnotyzują:)
http://www.demotypolityczne.pl/demot/0_0_0_339089951_middle.jpg

Data: 2015-05-17 11:35:46
Autor: Mark Woydak
Moja żona mówi

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał
w wiadomości news:mj88e3$g2d$1speranza.aioe.org...
że Komorowski się tak poniża na rozkaz jego sztabu i sitwy z PO. Wszyscy
trzęsą portkami, dostali pierdolca...

Tobie tez się udziela?

MW

Data: 2015-05-17 13:42:27
Autor: Przedstawiciel_narodu
Moja żona mówi
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mj9nf7$q3o$15news.albasani.net...

[...]

Nie wstyd ci? Jutro ten złodziej i oszust rzuci ręcznik...

Data: 2015-05-17 15:50:42
Autor: Mark Woydak
Moja żona mówi

oszołom "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał w wiadomości news:mj9ur2$ndh$1speranza.aioe.org...
[...]

Niby dlaczego jutro "przedstawicielu narodu"? To, że masz kompleks małego fiuta nie oznacza, że masz możliwośc zmiany daty wyborów.

MW

Data: 2015-05-17 17:56:54
Autor: Przedstawiciel_narodu
Moja żona mówi
[...]

Bo SBecja już o tym przesądziła i wzięli gajowego do odstrzału...
POwinien sobie wstydu już oszczędzić...

Moja żona mówi