Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!

Data: 2009-04-26 02:45:26
Autor: Nowak Andrzej
Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!
W skrócie podsumowanie mojego pytania?

Ja 34 letnie dziecko neostrady korzystajac z usenetu. Zbladzilem szukajac odpowiedniej grupy po tym jak skonczyl mi sie abonament w google z lenistwa nie Zapoznalem się z netykietą i faq grupy. A to wszystko przez nieskonfigurowany czytnik..

Koniec Tematu

Data: 2009-04-26 09:39:51
Autor: RadoslawF
Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!
Dnia 2009-04-26 02:45, Użytkownik Nowak Andrzej napisał:

[...]

Ludzie normalnie wstydzą się kiedy okazuje się jakimi są idiotami.
No ale jak widzę nadchodzi nowa moda i prawdziwi idioci będą się
szczycić swoim poziomem umysłowym.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-26 13:00:54
Autor: Maciej Bojko
Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!
On Sun, 26 Apr 2009 02:45:26 +0200, "Nowak Andrzej"
<nowak-andrzej74@wp.pl> wrote:

[...]

Co to, u Wszystkich Świętych, jest "abonament w google"?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-26 16:57:26
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!
Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 26 kwiecień (niedziela),
znalazłem donos TW *Maciej Bojko*,
o treści cytowanej poniżej:

Co to, u Wszystkich Świętych, jest "abonament w google"?

Jak to co?
Nie opłacasz co miesiąc abonamentu na poprawne wyszukiwanie w internecie
poprzez stronę google.pl???
Nie wierzę, przeciez każdy zaglądający tutaj (mam na myśli tę grupę news) o
tym wie i taki abonament opłaca, w przeciwnym razie przy wyszukiwaniu
czegokolwiek poprzez wyżej wspomniana stronę otrzymywałby stosy do niczego
nieprzydatnych linków i kupę takich samych do reklam z cyklu przedłużania
niektórych części ciał, szczególnie męskich części... ;)
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-04-27 09:39:41
Autor: TomaSz.
Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!
Z pamiętnika internauty.
Własność: '...:::WISKOLER:::...' Wpis z dnia 26-04-2009:

https://ssl.scroogle.org - silnik google, nie ma reklam, nie ma abonamentu
:)

--
TomaSz.