Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!

Data: 2009-04-26 23:40:29
Autor: Feromon
Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!

Użytkownik "Nowak Andrzej" <nowak-andrzej74@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsvj4e$d3r$1nemesis.news.neostrada.pl...
Pracujesz w systemie Windows 98. W jaki sposób wykorzystując płytę instalacyjną Windows XP prof. i aktywne połączenie internetowe można sprawdzić czy podzespoły komputera są zgodne z systemem windows?

A jak się uruchomi instalkę XP pod 98 to nie ma tam pozycji "sprawdź, czy twój komputer jest kompatybilny z XP"?

Feromon

PS. Idiotyczne zadanie, ktoś już wcześniej wspomniał o zasilaczu niezgodnym z Windows....
No i po co do diabła to aktywne łącze internetowe???

Data: 2009-04-26 23:49:57
Autor: JoteR
Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!
"Feromon" napisał:

No i po co do diabła to aktywne łącze internetowe???

Żeby zajrzeć do aktualnej HCL? Nie wiem, strzelam.

JoteR

Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!