Moje autorytety

Data: 2011-11-27 11:59:21
Autor: boukun

Data: 2011-11-27 12:40:45
Autor: bully300

Data: 2011-11-27 15:23:13
Autor: boukun

Data: 2011-11-27 16:51:31
Autor: astro
Moje autorytety
Uytkownik " bully300" <bitstreem@NOSPAM.gazeta.pl> napisa

1. Winnetou
2. Old Shaterhand
3. Joanna d'Arc

1. Zuzanna z Warzywniaka: "Czarny Bez"
2. Kamila z Monopolowego: "Pod Ogonkiem"
3. Justysia z Agencji: "Jedwabne Poczochy"

Data: 2011-11-27 21:00:56
Autor: jadrys
Moje autorytety
W dniu 2011-11-27 12:59, boukun pisze:
1. Adolf Hitler
2. Józef Stalin
3. Edward Gierek

boukun

1/ Ernesto Che Guewara
2/ Matka Teresa
3/ Richard Sorge

Data: 2011-11-27 13:20:10
Autor: Antenka
Moje autorytety
On 27 Lis, 21:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-11-27 12:59, boukun pisze:

> 1. Adolf Hitler
> 2. Jzef Stalin
> 3. Edward Gierek

> boukun

1/ Ernesto Che Guewara
2/ Matka Teresa
3/ Richard Sorge

Moje autorytety:

1/ ja
2/ ja - Antenka
3/ ja - Antenka Moher

Jakie pytania? No!

Antenka

Data: 2011-11-28 11:01:03
Autor: Grzegorz Z.
Moje autorytety
Antenka napisa:

Moje autorytety:

1/ ja
2/ ja - Antenka
3/ ja - Antenka Moher

4/ ty - Pinokio z coraz duszym kinolem.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-11-28 04:01:06
Autor: Antenka
Moje autorytety
On 28 Lis, 11:01, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

4/ ty - Pinokio z coraz duszym kinolem.<

Oj co mi si zdaje, e dostaniesz cios midzy te wyupiaste gay,
sowem prosto w kluk! Odwal si, zboku! :-E

Antenka

Data: 2011-11-28 13:13:05
Autor: Grzegorz Z.
Moje autorytety
Antenka napisa:

On 28 Lis, 11:01, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

4/ ty - Pinokio z coraz duszym kinolem.<

Oj co mi si zdaje, e dostaniesz cios midzy te wyupiaste gay,
sowem prosto w kluk! Odwal si, zboku! :-E

Tak, oczywicie, ju za rok. Tylko si znowu nie rozchoruj.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-11-28 13:45:59
Autor: jadrys
Moje autorytety
W dniu 2011-11-27 22:20, Antenka pisze:

1/ Ernesto Che Guewara
2/ Matka Teresa
3/ Richard Sorge

Moje autorytety:

1/ ja
2/ ja - Antenka
3/ ja - Antenka Moher

Jakieś pytania? No!

Antenka

Jeżeli miałbym brać pod uwagę inteligencje i urodę to w tych kategoriach bezapelacyjnie wygrywa pewna śliczna blondynka z Łazarza, - czyli rzeczona Antenka:-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-11-28 10:39:52
Autor: Antenka
Moje autorytety
On 28 Lis, 13:45, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jeeli miabym bra pod uwag inteligencje i urod to w tych kategoriach bezapelacyjnie wygrywa pewna liczna blondynka z azarza, - czyli rzeczona Antenka:-) <

Pozdrawiam:-)<

Jadrysiu, te moki-woki  i tak Ci nie uwierz. Myl, e jestem ysa,
jednym sowem mam tak sam ys glac jak te panoszce si na psp
zboki :-o)) . Wiesz chyba pjd obci wosy, a z tych citych
ufunduj dwie peruki na te ich gupie zakute by :-o))

Antenka

Pozdrawiam S.O.Z.W. :-))

Data: 2011-11-29 00:02:56
Autor: jadrys
Moje autorytety
W dniu 2011-11-28 19:39, Antenka pisze:
[...]

Jadrysiu, te ćmoki-ćwoki  i tak Ci nie uwierzą. Myślą, że jestem łysa,
jednym słowem mam taką samą łysą glacę jak te panoszące się na psp
zboki :-o)) . Wiesz chyba pójdę obciąć włosy, a z tych ściętych
ufunduję dwie peruki na te ich głupie zakute łby :-o))

Antenka

Pozdrawiam S.O.Z.W. :-))

Nie, lepiej nie obcinaj włosów. Jeszcze moi kumple z lewej strony wezmą Cię za skinówkę ;-)

M.T.Ś.Z.Ł:-)

Data: 2011-11-29 01:22:43
Autor: Antenka
Moje autorytety
On 29 Lis, 00:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie, lepiej nie obcinaj wosw. Jeszcze moi kumple z lewej strony wezm Ci za skinwk ;-) <
Cooo?! :-E

To ci bandyci, ktrzy przyjechali z Berlina, te yse zakute,
faszystowskie, lewackie by to s Twoi kumple?!
Nie ma nic wsplnego z tymi bojwkami! :-E

M.T..Z.:-)<

:-p

Antenka

Data: 2011-11-29 10:44:59
Autor: boukun
Moje autorytety

Uytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomoci news:ee1e0e57-2268-4d37-926a-37d56e5a80abi6g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Moe w kocu przejrzysz na oczy, e ten Jadrys to taka Henryka Krzywonos...

boukun

Data: 2011-11-29 13:27:42
Autor: jadrys
Moje autorytety
W dniu 2011-11-29 10:22, Antenka pisze:
On 29 Lis, 00:02, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Nie, lepiej nie obcinaj włosów. Jeszcze moi kumple z lewej strony wezmą Cię za skinówkę ;-)<
Cooo?! :-E

To ci bandyci, którzy przyjechali z Berlina, te łyse zakute,
faszystowskie, lewackie łby to są Twoi kumple?!
Nie ma nic wspólnego z tymi bojówkami! :-E

M.T.Ś.Z.Ł:-)<
:-p

Antenka

Moi ideowi kumple to prawi i uczciwi ludzie, wrażliwi na krzywdę innych. :-) W odróżnieniu od prawicowców nie chcą nikogo dyskryminować ani nikomu niczego narzucać. Ze wszystkich sił bronią wolności do własnych poglądów, przekonań i życia po swojemu, wg własnego poczucia wartości.:-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-11-29 14:12:10
Autor: Antenka
Moje autorytety
On 29 Lis, 13:27, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Moi ideowi kumple to prawi i uczciwi ludzie, wraliwi na krzywd innych.
 :-) W odrnieniu od prawicowcw nie chc nikogo dyskryminowa ani
nikomu niczego narzuca. Ze wszystkich si broni wolnoci do wasnych
pogldw, przekona i ycia po swojemu, wg wasnego poczucia
wartoci.:-) <

Nie wierz. Feee :- /

Antenka

Data: 2011-12-01 10:46:39
Autor: jadrys
Moje autorytety
W dniu 2011-11-29 23:12, Antenka pisze:
[...]

Nie wierzę. Feee :- /

Antenka

Ale tak jest, wolność jednostki jest nadrzędna dla *prawdziwej* lewicy.:-) Wolność ograniczona tylko jednymi - prawem wolności innych jednostek. :-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2011-11-29 16:24:52
Autor: stevep
Moje autorytety
Dnia 28-11-2011 o 19:39:52 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa(a):

[...]

Napewno mu nie uwierzymy, e jeste mdra.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-29 14:10:45
Autor: Antenka
Moje autorytety
On 29 Lis, 16:24, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Napewno mu nie uwierzymy, e jeste mdra.<

Jakim debilem jest stefek burczymucha, kady widzi.

Antenka

Data: 2011-11-30 04:24:07
Autor: stevep
Moje autorytety
Dnia 29-11-2011 o 23:10:45 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa(a):

On 29 Lis, 16:24, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Napewno mu nie uwierzymy, e jeste mdra.<

Jakim debilem jest stefek burczymucha, kady widzi.

Antenka

Bez komentarza, co kto widzi.

Data: 2011-11-30 07:31:52
Autor: Przemysaw W
Moje autorytety
Uytkownik "Katenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomoci news:79bdba0e-e27e-44d4-b4a4-9f73695813ccn6g2000vbg.googlegroups.com...
On 29 Lis, 16:24, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Napewno mu nie uwierzymy, e jeste mdra.<

Jakim debilem jest stefek burczymucha, kady widzi.

Ja widz jakim ty jeste debilem, trans.

Przemek

--

Prokurator Wena podkrela, e wydajc tego rodzaju polecenia "wiczkowski, Ziobro i Kaczmarek mwili wprost, e takie s oczekiwania pana Jarosawa Kaczyskiego". Prokurator dodaje, e zna materia dowodowy i wiedzia, e
"nie pozwala on na stawianie zarzutw".

Data: 2011-11-30 00:42:00
Autor: Antenka
Moje autorytety
On 30 Lis, 07:31, Przemys aw W <Bromy RP przed pisem@...pl>

Ja widz jakim ty jeste debilem, trans.<

Obydwaj jestecie debilami - psp- owe bezmzgi! Nikt wam nie dorwna w
zidioceniu. :-O)).

Antenka

Data: 2011-11-30 14:51:54
Autor: stevep
Moje autorytety
Dnia 30-11-2011 o 09:42:00 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa(a):

[...]

Eeee, nie masz sobie rwnych po pnocnej i po poudniowej stronie rwnika.

Data: 2011-11-28 13:54:07
Autor: Grzegorz Z.
Moje autorytety
jadrys napisa:

[...]

azarza? Czekaj, w innym miejscu "pisaa" e mieszka pod Poznaniem i ma
ziemi. A azarz to niemale centrum.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-11-28 13:57:22
Autor: jadrys
Moje autorytety
W dniu 2011-11-28 13:54, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Łazarza? Czekaj, w innym miejscu "pisała" że mieszka pod Poznaniem i ma
ziemię. A Łazarz to niemalże centrum.

Antenka posiada dużą działkę rekreacyjną pod Poznaniem. I stąd pewnie Jej wzmianka o ziemi.

Data: 2011-11-28 14:03:46
Autor: Grzegorz Z.
Moje autorytety
jadrys napisa:

[...]

Antenka posiada du dziak rekreacyjn pod Poznaniem.

Rekreacyjn?

============================
> Lokujcie w zoto. ;-)
W ziemi.<
Ju mam. Jak bdzie taka potrzeba, to si wyywi. ;-) Aha radz
wszystkim zaopatrzy si nasiona, oczywicie nasze rodzime, w adnym
wypadku nie w holenderskie.
============================

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-11-28 14:38:15
Autor: jadrys
Moje autorytety

jadrys napisał:

[...]

Rekreacyjną?

Tak, rekreacyjną.

Data: 2011-11-28 12:39:42
Autor: Antenka
Moje autorytety
On 28 Lis, 14:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-11-28 14:03, Grzegorz Z. pisze:

> jadrys napisa:

> Rekreacyjn?

Tak, rekreacyjn.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

No to se chopcy pogadali

Antenka

Data: 2011-11-28 17:00:04
Autor:
Moje autorytety
On Sun, 27 Nov 2011 21:00:56 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-11-27 12:59, boukun pisze:
> 1. Adolf Hitler
> 2. Jzef Stalin
> 3. Edward Gierek
>
> boukun

1/ Ernesto Che Guewara
2/ Matka Teresa
3/ Richard Sorge

 poz 2 i 3 uzasadnij. zwlascza poz. 3 - szpieg stalina.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-11-29 00:03:03
Autor: jadrys
Moje autorytety
W dniu 2011-11-28 17:00, "<He®Sk>" pisze:
[...]

Poważam i szanuję tylko ludzi którzy robią coś, działają bezinteresownie, - bez osobistych korzyści.

Data: 2011-11-27 22:23:46
Autor: A. Filip
boukun: Moje autorytety
"boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
1. Adolf Hitler
2. Józef Stalin
3. Edward Gierek

boukun

Dzięki tobie znieważanie Edwarda Gierka (tak jak u ciebie
"towarzystwem") ma szansę kiedyś trafić do KK :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Po św. Agnieszce napije się wół na ścieżce.

Data: 2011-11-27 22:32:28
Autor: boukun
boukun: Moje autorytety

Użytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ljbrwi7pw4-BBRchin.huge.strangled.net...
[...]

Tylko, że to nie byłem ja, patrz adres...

boukun

Data: 2011-11-27 22:51:41
Autor: A. Filip
boukun: Moje autorytety
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

Zwróciłem uwagę z opóźnieniem ale już postnąłem na temat podszywacza z
GW news serwera.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ręka rękę myje.

Data: 2011-11-27 22:26:29
Autor: A. Filip
Kto się "z GW news serwera" pod boukuna podszywa? [Was: Moje autorytety]
"boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
1. Adolf Hitler
2. Józef Stalin
3. Edward Gierek

boukun

Czyż dobór serwera do podszywania się nie jest "znaczący"? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Wszystkim ludziom właściwy jest z natury pęd do życia we wspólnocie.

Moje autorytety