Moje boje z "salonami" firmowymi orange w Warszawie

Data: 2009-10-11 10:37:08
Autor: Kazik
Moje boje z "salonami" firmowymi orange w Warszawie

- Dzień 2, [...]
Oczywiście pan przyjął telefon do serwisu.
> [...]

Szybko Ci sie to udalo, ja mialem SPV E650 kupiony rowniez przez
Internet z 2-letnia gwarancja na pismie ktorego mi nie przyjmowali
poniewaz... gwarancji bylo pol roku. Salony odbijaly miedzy soba pileczki, infolinia mowila ze musza mi telefon przyjac, rzecznik
konsumentow nie chcial mi pomoc bo telefon byl na firme, ja nie mialem
ochoty sie z nimi procesowac i ostatecznie sam zamowilem uszkodzona
klawiature i ja wymienilem. Orange.

Data: 2009-10-11 12:35:29
Autor: J.F.
On Sun, 11 Oct 2009 10:37:08 +0200,  Kazik wrote:
Szybko Ci sie to udalo, ja mialem SPV E650 kupiony rowniez przez
Internet z 2-letnia gwarancja na pismie ktorego mi nie przyjmowali
poniewaz... gwarancji bylo pol roku.

Nie bardzo rozumiem, ale jesli Orange ci oferowal telefon informujac o
polrocznej gwarancji .. no to tak sie umowiliscie.

A jesli jest do tego karta gwarancyjna na 2-lata .. to kto jest tam
wymieniony jako gwarant ? Orange czy jakies SPV Polska ? J.

Data: 2009-10-11 21:55:41
Autor: Kazik
J.F. pisze:
[...]

Kupujac telefon nie zwrocilem uwagi na okres gwarancyjny. Ale skoro ktos sie w Orange przy wysylce telefonu pomylil i wypisal mi dokument potwierdzajacy gwarancje 2-letnia, to co mnie to powinno obchodzic?

Nie pamietam kto mial realizowac gwarancje, badz co badz dzwonilem do serwisu i tam dowiedzialem sie ze gwarancji jest rok ale od daty produkcji telefonu a nie sprzedazy.

Moje boje z "salonami" firmowymi orange w Warszawie