Moje boje z "salonami" firmowymi orange w Warszawie

Data: 2009-10-11 21:03:41
Autor: Remek
Moje boje z "salonami" firmowymi orange w Warszawie
Użytkownik "Tomek "Grych" Gryszkiewicz" napisał:

Był sobie telefon...

Mógłbyś sie pochwalić w jakiej firmie pracujesz?

Remek

Data: 2009-10-13 12:07:48
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
Remek pisze:
Użytkownik "Tomek "Grych" Gryszkiewicz" napisał:

Był sobie telefon...

Mógłbyś sie pochwalić w jakiej firmie pracujesz?
We własnej :)

--
Grych

Data: 2009-10-13 13:18:39
Autor: Remek
Moje boje z "salonami" firmowymi orange w Warszawie

We własnej :)

Doceniam dowcip, ale chodziło mi o coś więcej. Ciekaw byłbym opinii klientów
o Twojej firmie :) Na podstawie zachowań niektórych pracowników nie powinno
się wyrabiać opinii o całości firmy. To nieobiektywne. Jeśli chciałbys być
fair, powinieneś podać adresy punktów, w których zostałeś źle obsłużony i
nazwiska konkretnych osób. Być może nastąpiła by reakcja ich przełożonych.

Remek

Data: 2009-10-13 14:15:02
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
Remek pisze:

[...]
Podałem adresy przecież.. A nazwisk nie znam. Przypominam, że prosiłem o podanie na piśmie powodów odmowy przyjęcia telefonu do serwisu i nie dostałem.
Obiektywny nie jestem i nie mam zamiaru, straciłem dużo czasu i jestem zły po prostu :->

--
Grych

Moje boje z "salonami" firmowymi orange w Warszawie