Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Data: 2012-07-28 11:40:04
Autor: Jaskiniowiec
Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED
W dniu 28.07.2012 o 08:31 tryton <devo@onet.pl> pisze:

zacząłem teraz słyszeć prace monitora LCD 24" samsung - piszczy buczy  ćwierka- no szlag mnie trafi bo przydało by się kupić jakiegoś LED z  zewnętrznym zasilaczem który będzie leżał na ziemi...  tu dylemat czy  zakończyć to wyciszanie teraz czy dalej wydawać kasę...

... bo to piszczenie monitora poniżej 50% jasności doprowadza mnie do  szału...

BTW monitorów LG od sierpnia wprowadza bardzo ładne efektowne LED IPS7 -  warto na nie czekać ?

Takie objawy wskazuja na (zazwyczaj) wysluzone elektrolity. Rozkrec  monitor i przypatrz sie kondensatorom. A najlepiej profilaktycznie wymien  wszystkie. Groszowe sprawy :)

PS. Jaki procek i jakie chlodzenie masz na nim, jesli jest pasywne?

Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED