Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Data: 2012-07-29 13:30:30
Autor: Lisciasty
Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED
Tu masz moje wypociny z 2010 ;)

http://tinyurl.com/bnefous

http://tinyurl.com/dxryybs

Monitor to eizo 2131 czy coś podobnego, drogi był dziad ale teściu
pracuje na nim już parę lat i się nie psuje, nie świerczy, bez
zarzutu.

Komp złożony przeze mnie działa do tej pory bezawaryjnie, obudowa
anteca jest naprawdę porządna, filtry na wlocie wyłapują 95% kurzu i
wystarczy od czasu do czasu przejechać odkurzaczem.

Pzdr.
L.

Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED