Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Data: 2012-07-31 10:31:35
Autor: Adam Koltowski
Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Użytkownik "tryton" <devo@onet.pl> napisał w wiadomości news:jv010s$8bk$1inews.gazeta.pl...
Kurcze zachciało mi się coś zrobić aby wyciszyć PC, władowałem już sporo kasy i nie wiem czy dalej to ciągnąć, do rzeczy: zlikwidowałem karte

Nie taniej bylo kupic zatyczki do uszu :) oczywiscie zart. Swego czasu tez sie angazowalem w podobne projekty. Chlodzenie wodne, dysk wiszacy na pajeczynie z gumek od wlosow zeby nie przenosil wibracji (nie bylo jeszcze SSD), otwarty zasilacz i odlaczony wiatrak ..... wszystko bylo fajnie dopuki nie przegrzala sie rurka or chlodzenia wodnego i nie zrobila sie piekna kaluza w srodku PC :)

Teraz mam cichego laptopa z SSD ktory i tak robi glownie jako wyswietlacz bo w drugim pokoju w szafie stoi server VM i tam odbywa sie glowna praca :)

Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED