Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Data: 2012-08-01 13:58:43
Autor: tryton
Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

... bo to piszczenie monitora poniżej 50% jasności doprowadza mnie do
szału...

w końcu na moim biurku stanął dzisiaj nowy samsung LED 24 który jest absolutnie niesłyszalny a do tego pobiera 14W na 20% jasności

kurde komputer jest strasznie głośny jet przy tym monitorze...

Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED