Moje doswiadczenia z youtube,

Data: 2015-05-07 13:36:16
Autor: bans
Moje doswiadczenia z youtube,
W dniu 2015-05-07 o 12:48, Andrzej Ozieblo pisze:
Postanowilem otworzyc nowy watek, bo problem jakosci umieszczanych na
youtube filmikow budzi watpliwosci.

Problem w tym, że twoje filmiki są dość statyczne, a ja mam  problem z jakością przy szybkich zjazdach na rowerze. Kamienie i liście pod kołami zalewają się w rozmydlona masę z zauważalnymi śladami kompresji.
To samo ujęcie na dysku lokalnym wygląda super.

Z ujęciami jak twoje, powolnymi - nie ma żadnego problemu.

--
bans

Data: 2015-05-07 19:11:46
Autor: Andrzej Ozieblo
bans pisze:

[...]

Rozumiem. Nie jest latwo znalezc wytyczne jak przygotowac film do youtuba. Najlepsze co znalazlem to: http://pawelbyczuk.pl/jak-przygotowac-wideo-do-emisji-w-sieci/ Generalnie autor poleca mp4 jako kontener, dla rozdzielczosci 720p bitrate ok. 2-2.5 Mbps. Zakladajac 25 klatek na s. Widac, ze moj Sony Vegas przygotowuje troche zbyt ubogi filmik dla youtube. Musze to pokrecic. A co potem zrobi z tym YT na to juz nie mamy wplywu.

Nie wiem czym obrabiasz filmy, ale musi byc jakas mozliwosc wyboru bitrate. Dalbym dla filmow "akcji" ok. 5 Mbps. A moze i wiecej.

Moje doswiadczenia z youtube,