Moje dzieci czują się Niemcami, są zasmucone

Data: 2010-06-18 18:10:31
Autor: HaMMeR
On 2010-06-18 15:34, boukun wrote:
Jak Niemcy zaczęli przegrywać z Serbią, moje dzieci się zasmuciły,
Adrianka zapytała mnie, za kim jestem, ja mówię, oczywiście, że za
Serbami. Serbowie są Słowianami, a Niemcy Germanami. Adrianka i Dawid mi
na to, że oni są za Niemcami, Adrianka, my jesteśmy Niemcami, wiem, że
powinniśmy być za Serbami, ale jesteśmy za Niemcami...
I co ja mam zrobić?

boukun

Dolnac sobie w leb, bo juz tego bledu nie jestes w stanie naprawic,
glupi ciulu!
Ale jak cie znam, to prowokujesz, bo tak naprawde, jako agenciarska kapusta,
to cieszysz sie ze wychowales dzieci na bezpanskie kundelki!

Moje dzieci czują się Niemcami, są zasmucone