Moje dzieci czują się Niemcami, są zasmucone

Data: 2010-06-19 04:07:57
Autor: Andrzej Kokakolski
Moje dzieci czują się Niemcami, są zasmucone
Jak Niemcy zaczęli przegrywać z Serbią, moje dzieci się zasmuciły,
Adrianka
zapytała mnie, za kim jestem, ja mówię, oczywiście, że za Serbami.
Serbowie są
Słowianami, a Niemcy Germanami. Adrianka i Dawid mi na to, że oni są za Niemcami, Adrianka, my jesteśmy Niemcami, wiem, że powinniśmy być za
Serbami,
ale jesteśmy za Niemcami...
I co ja mam zrobić?

boukun

"Pobawic" sie pluszowym misiem.

AK --

Data: 2010-06-19 19:56:35
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvhfqt$lv7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie ma sprawy, jak tylko przyleci, to mu zapodam, z przełykiem...

boukun

Moje dzieci czują się Niemcami, są zasmucone