Moje gratulacje z powodu nowego skladu rzadu!

Data: 2013-02-22 12:12:39
Autor: Tzva Adonai
Moje gratulacje z powodu nowego skladu rzadu!
Pan minister Rostowski w pelni zasluzyl na miano wicepremiera. To osoba, ktora ma moje osobiste rekomendacje i takze ogromne sukcesy w restrukturyzacji polskiej gospodarki i czynieniu jej bardziej konkurencyjna. Z takim prezesem finansow nie zginiecie, sam go wam zazdroszcze...

Data: 2013-02-22 12:20:49
Autor: Marek
On Feb 22, 9:12 pm, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Mozesz mu zaproponowac swoj odbyt...

Data: 2013-02-22 12:27:59
Autor: Tzva Adonai
Moje gratulacje z powodu nowego skladu rzadu!
Mozesz mu zaproponowac swoj odbyt...

No prosze, polskie chamstwo w dalszym ciagu nie nauczylo sie szanowac swoich liderow..

Data: 2013-02-22 12:31:42
Autor: Marek
On Feb 22, 9:27 pm, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> Mozesz mu zaproponowac swoj odbyt...

No prosze, polskie chamstwo w dalszym ciagu nie nauczylo sie szanowac swoich liderow..

No to mozesz jeszcze oral !
Lepiej ?

Data: 2013-02-22 21:42:41
Autor: No pasaran
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> schrieb im Newsbeitrag news:0233fe97-c493-43f4-993b-248a642c92eagooglegroups.com...
Mozesz mu zaproponowac swoj odbyt...

No prosze, polskie chamstwo w dalszym ciagu nie nauczylo sie szanowac swoich liderow..

Czlowiek znikad, wiadomego pochodzenia..., a Polska coraz bardziej zaorana...

Data: 2013-02-22 21:15:40
Autor: A. Filip
Tzva Adona: minister Rostowski w pelni zasluzyl na miano wicepremiera

A bierz go sobie :-)

Data: 2013-02-23 08:39:58
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 22 Feb 2013 12:12:39 -0800 (PST), Tzva Adonai napisał(a):

[...]

Ty lepiej pilnuj swego Arnolda! Kalifornia to piekby kraj. Tylko meksów tam
pełno. I ruskich ;-)

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Moje gratulacje z powodu nowego skladu rzadu!