Moje gratulacje z powodu nowego skladu rzadu!

Data: 2013-02-22 12:20:49
Autor: Marek
Moje gratulacje z powodu nowego skladu rzadu!
On Feb 22, 9:12 pm, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Pan minister Rostowski w pelni zasluzyl na miano wicepremiera. To osoba, ktora ma moje osobiste rekomendacje i takze ogromne sukcesy w restrukturyzacji polskiej gospodarki i czynieniu jej bardziej konkurencyjna. Z takim prezesem finansow nie zginiecie, sam go wam zazdroszcze...

Mozesz mu zaproponowac swoj odbyt...

Data: 2013-02-22 12:27:59
Autor: Tzva Adonai
Moje gratulacje z powodu nowego skladu rzadu!
Mozesz mu zaproponowac swoj odbyt...

No prosze, polskie chamstwo w dalszym ciagu nie nauczylo sie szanowac swoich liderow..

Data: 2013-02-22 12:31:42
Autor: Marek
On Feb 22, 9:27 pm, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> Mozesz mu zaproponowac swoj odbyt...

No prosze, polskie chamstwo w dalszym ciagu nie nauczylo sie szanowac swoich liderow..

No to mozesz jeszcze oral !
Lepiej ?

Data: 2013-02-22 21:42:41
Autor: No pasaran
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> schrieb im Newsbeitrag news:0233fe97-c493-43f4-993b-248a642c92eagooglegroups.com...
Mozesz mu zaproponowac swoj odbyt...

No prosze, polskie chamstwo w dalszym ciagu nie nauczylo sie szanowac swoich liderow..

Czlowiek znikad, wiadomego pochodzenia..., a Polska coraz bardziej zaorana...

Moje gratulacje z powodu nowego skladu rzadu!