Moje liceum usuwa krzyże...

Data: 2009-12-04 08:14:59
Autor: Tzva Adonai
Moje liceum usuwa krzyże...
Grupa wrocławskich licealistów chce usunięcia krzyży z klas, bo naruszają ich
wolność sumienia. Wrocławska "czternastka" to kuźnia laureatów naukowych olimpiad uznawana za
jedno z najlepszych liceów w kraju. W poniedziałek trójka uczniów - powołując
się na listopadowy wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, który uznał,
że wieszanie krzyży w klasach narusza wolność religijną - domaga się ich
usunięcia z klas. Uczniowie napisali do dyrektora: "Umieszczanie symboli
religijnych w publicznej instytucji odbieramy jako przejaw faworyzowania przez
szkołę konkretnego światopoglądu".

Inicjatorką petycji jest Zuzanna Niemier, uczennica klasy maturalnej. Jak
podkreśla, ochrzczona i bierzmowana, ale niewierząca. Opowiada: - O wyroku
Trybunału dyskutowaliśmy na lekcji etyki. Tam wyszła inicjatywa zbierania
podpisów pod wnioskiem, ale jak to bywa, podpisało się tylko osiem osób, a
część odpowiedziała wymijająco. Nie czekaliśmy na innych i sami wystosowaliśmy
pismo. Nie może być tak, że instytucja publiczna finansowana przez podatników
faworyzuje wyznawców jednej tylko religii.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7328870,Krzyz_zaczyna_dzielic.html

Data: 2009-12-04 00:51:09
Autor: Hans Kloss
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 09:14, "Tzva Adonai" <tzvaadonai.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Grupa wroc awskich licealist w chce usuni cia krzy y z klas, bo naruszaj ich
wolno sumienia.

Być może w ten właśnie prosty sposób rozstrzygnie się problem, do
jakiego liceum pójdą już niedługo moje dzieciaki ;).
J-23

Data: 2009-12-04 10:41:33
Autor: sofu
Moje liceum usuwa krzyże...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Oj nie licz na to!

Zaraz tam telefon od biskupa bedzie i jeszcze wiekszy krzyz na scianie
przybiją.

sofu

Data: 2009-12-04 06:02:04
Autor: Hans Kloss
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 10:41, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

Oj nie licz na to!

Ale ja właśnie liczę na to ;). Moje dzieciaki nie będą chodziły do
jednej szkoły z boukuństwem, nawiedzonymi antyklerykałami, czerwoną
swołoczą itp. bydłem. A jeśli nawet to owo bydło może się najwyżej
przemykać pokornie pod ścianami ze zwieszonymi łbami  a nie dyktować
swoje warunki większości normalnych uczniów.
J-23

Data: 2009-12-04 16:28:46
Autor: boukun
Moje liceum usuwa krzyże...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:02fa5778-ae0f-4911-b127-5f23502275dcg12g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Do piwnicy z nimi, tam możesz ich wychowywać po swojemu, a nie między inteligentnych i cywilizowych ludzi...

boukun

Data: 2009-12-04 07:37:51
Autor: Hans Kloss
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 16:28, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Do piwnicy

To twoje (a właściwie twojej żony i sąsiada) bękarty będą siedziały w
piwnicy śmieciu. Właściwie już w niej są, bo im loteria losu
przydzieliła za "ojca" gnidę i pederastę. Biedny dawidolf ;)
J-23

Data: 2009-12-04 16:59:55
Autor: boukun
Moje liceum usuwa krzyże...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:38ef6e5a-de69-40af-a1fd-678ac8e3012eb2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Za takiego przygłupa jak ty, to się twoje dzieci wstydzą i kanałami po Wrocławiu chodzą...

boukun

Data: 2009-12-04 12:53:59
Autor: boukun
Moje liceum usuwa krzyże...

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfakfq$lc4$1node1.news.atman.pl...

[...]

Onj by na to właśnie liczył, ale będzie musiał chyba wkrótce nauczać swoje dzieci w domu, pod krzyżem, he, he...

boukun

Data: 2009-12-04 06:06:59
Autor: Hans Kloss
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 12:53, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Onj by na to w a nie liczy , ale b dzie musia chyba wkr tce naucza swoje
dzieci w domu, pod krzy em, he, he...

Ja śmieciu cały czas nauczam swoje dzieci w domu pod krzyżem. Efekt
untermenszu jest taki że starszy mieści się spokojnie w pierwszej
20stce w Polsce z matematyki w swoim roczniku. Ale jak tak dalej
pójdzie to pan dyrektor 14stki na swoje pokorne pismo czy nie
zechciałbym posłać swojego dziecięcia itditp dostanie odpowiedź
odmowną- i znowu czternastka nie da rady zająć pierwszego miejsca w
Polsce. Bo boukunami tej klasyfikacji nie wygra ;)
J-23

Data: 2009-12-04 16:34:42
Autor: boukun
Moje liceum usuwa krzyże...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3ebd887a-7edb-48de-b546-adf1121b4f82m16g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Obłąkany jesteś kompletnie, kurde, tylko krzyżyki stawia i myśli, że to matematyka....

PS. Mój dostał dzisiaj A, za makietę dzieci z Bulerby...

boukun

Data: 2009-12-04 09:45:52
Autor: jan paszek
Moje liceum usuwa krzyże...

i cyce tez należy usnąć z klas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-12-04 01:56:13
Autor: robertbig
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 10:45, "jan paszek" <janon...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> i cyce tez należy usnąć z klas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja bym nawoływał do czegoś zupełnie innego.
Otóz nalezy wieszac obok krzyża , gwiazdy, księzyce , krzyże ale
odwrotnie i co tam jeszcze.
Przeciez to nie zabronione.

Dyskusja z idiotami jest daremna. Grajmy w ich gre. Chca robic innym z
zycia cyrk. To niech bedzie cyrk po całości

Data: 2009-12-04 11:08:26
Autor: raff
Moje liceum usuwa krzyże...
robertbig pisze:
[...]

ale wy jestescie w mniejszosci, misiaczku.

R.

Data: 2009-12-04 05:34:56
Autor: robertbig
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 11:08, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
robertbig pisze:

> [...]

> zycia cyrk. To niech bedzie cyrk po całości

ale wy jestescie w mniejszosci, misiaczku.

To może nas od razu do getta/gazu ?
Po chuj meczyc sie i narzucać"nam" , wasze poglądy/religię???
Jestem niewierzący.
Ale gdyby nie to że zydzi wszystko robia przez pryzmat religii . To
juz dawno bym podał im reke.
Tak niewiarygodnie pociąga mnie solidarnośc tego narodu.
Natomiast od zawsze , krańcowo mierzi mnie głupota polaków.

Data: 2009-12-04 14:50:16
Autor: raff
Moje liceum usuwa krzyże...
[...]

Po ch... ? Meczcie sie dalej.

R.

Data: 2009-12-04 14:50:55
Autor: konserwator
Moje liceum usuwa krzyże...

robertbig pisze:

> [...]

Tak niewiarygodnie pociąga mnie solidarnośc tego narodu.
Natomiast od zawsze , krańcowo mierzi mnie głupota polaków.

ktora polega na tym, ze nie daja sie omamic GWnianej propagandzie?

Data: 2009-12-04 06:33:53
Autor: robertbig
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 14:50, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:dc2fa5c5-3fb5-4a1e-8823-10c19b11ef31a32g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Tak niewiarygodnie pociąga mnie solidarnośc tego narodu.
Natomiast od zawsze , krańcowo mierzi mnie głupota polaków.

ktora polega na tym, ze nie daja sie omamic GWnianej propagandzie?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie. Dlatego ,że sie tak nie szanuja. I próbuja sobie podrzynac gardła
o byle co.

Data: 2009-12-04 16:25:16
Autor: boukun
Moje liceum usuwa krzyże...

robertbig pisze:

> [...]

Natomiast od zawsze , krańcowo mierzi mnie głupota polaków.

ktora polega na tym, ze nie daja sie omamic GWnianej propagandzie?

Ty jesteś omamiony od urodzenia...

boukun

Data: 2009-12-04 12:55:27
Autor: boukun
Moje liceum usuwa krzyże...

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hfan2r$8e2$1news.onet.pl...
robertbig pisze:
[...]

Ale konstytucja RP i prawa człowieka nie dają większości żadnych przywilejów głupolu...

boukun

Data: 2009-12-04 12:50:05
Autor: konserwator
Moje liceum usuwa krzyże...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfage3$rsd$1inews.gazeta.pl...
Grupa wrocławskich licealistów chce usunięcia krzyży z klas, bo naruszają ich
wolność sumienia.

ale na krzyzach wisi Zyd wiec bedzie to przejaw antysemityzmu!

Moje liceum usuwa krzyże...