Moje liceum usuwa krzyże...

Data: 2009-12-04 09:45:52
Autor: jan paszek
Moje liceum usuwa krzyże...

i cyce tez należy usnąć z klas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-12-04 01:56:13
Autor: robertbig
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 10:45, "jan paszek" <janon...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> i cyce tez należy usnąć z klas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja bym nawoływał do czegoś zupełnie innego.
Otóz nalezy wieszac obok krzyża , gwiazdy, księzyce , krzyże ale
odwrotnie i co tam jeszcze.
Przeciez to nie zabronione.

Dyskusja z idiotami jest daremna. Grajmy w ich gre. Chca robic innym z
zycia cyrk. To niech bedzie cyrk po całości

Data: 2009-12-04 11:08:26
Autor: raff
Moje liceum usuwa krzyże...
robertbig pisze:
[...]

ale wy jestescie w mniejszosci, misiaczku.

R.

Data: 2009-12-04 05:34:56
Autor: robertbig
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 11:08, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
robertbig pisze:

> [...]

> zycia cyrk. To niech bedzie cyrk po całości

ale wy jestescie w mniejszosci, misiaczku.

To może nas od razu do getta/gazu ?
Po chuj meczyc sie i narzucać"nam" , wasze poglądy/religię???
Jestem niewierzący.
Ale gdyby nie to że zydzi wszystko robia przez pryzmat religii . To
juz dawno bym podał im reke.
Tak niewiarygodnie pociąga mnie solidarnośc tego narodu.
Natomiast od zawsze , krańcowo mierzi mnie głupota polaków.

Data: 2009-12-04 14:50:16
Autor: raff
Moje liceum usuwa krzyże...
[...]

Po ch... ? Meczcie sie dalej.

R.

Data: 2009-12-04 14:50:55
Autor: konserwator
Moje liceum usuwa krzyże...

robertbig pisze:

> [...]

Tak niewiarygodnie pociąga mnie solidarnośc tego narodu.
Natomiast od zawsze , krańcowo mierzi mnie głupota polaków.

ktora polega na tym, ze nie daja sie omamic GWnianej propagandzie?

Data: 2009-12-04 06:33:53
Autor: robertbig
Moje liceum usuwa krzyże...
On 4 Gru, 14:50, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:dc2fa5c5-3fb5-4a1e-8823-10c19b11ef31a32g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Tak niewiarygodnie pociąga mnie solidarnośc tego narodu.
Natomiast od zawsze , krańcowo mierzi mnie głupota polaków.

ktora polega na tym, ze nie daja sie omamic GWnianej propagandzie?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie. Dlatego ,że sie tak nie szanuja. I próbuja sobie podrzynac gardła
o byle co.

Data: 2009-12-04 16:25:16
Autor: boukun
Moje liceum usuwa krzyże...

robertbig pisze:

> [...]

Natomiast od zawsze , krańcowo mierzi mnie głupota polaków.

ktora polega na tym, ze nie daja sie omamic GWnianej propagandzie?

Ty jesteś omamiony od urodzenia...

boukun

Data: 2009-12-04 12:55:27
Autor: boukun
Moje liceum usuwa krzyże...

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hfan2r$8e2$1news.onet.pl...
robertbig pisze:
[...]

Ale konstytucja RP i prawa człowieka nie dają większości żadnych przywilejów głupolu...

boukun

Moje liceum usuwa krzyże...