Moje mailami

Data: 2013-11-01 10:18:58
Autor: xbartx
Moje mailami
Dnia Fri, 01 Nov 2013 10:52:30 +0100, MarekZ napisał(a):

Heh, faktycznie to jest dobre.

Spróbuję przeprowadzić podobny test w przypadku Getinu. :)

No jestem ciekaw jak oni zareagują. Mam wrażenie, że tą regułkę ktoś kiedyś chlapnął, bo coś trzeba było poważnego czy też nawet groźnego do stopki wrzucić. Później jeden z drugim to podłapał i bezmyślnie przeklejał jak leci. Rozeszło się to z prędkością dobrego wirusa ale chyba nikt tak naprawdę się nie zastanowił - co będzie jak ktoś napisze, że nie jest adresatem he he klasyczna czarna d.pa :)

Xenocide

Data: 2013-11-02 23:48:28
Autor: Chris94
Moje ma³e przeboje z Multi i ich natrêtnymi mailami
Dnia Fri, 1 Nov 2013 10:18:58 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

Mam wra¿enie, ¿e t± regu³kê kto¶ kiedy¶ chlapn±³, bo co¶ trzeba by³o powa¿nego czy te¿ nawet gro¼nego do stopki wrzuciæ.

To jest standardowa formu³ka w korespondencji korporacyjnej, przysz³a do
nas wraz z zachodnimi firmami.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-11-03 07:52:13
Autor: xbartx
Moje mailami
Dnia Sat, 02 Nov 2013 23:48:28 +0100, Chris94 napisał(a):

To jest standardowa formułka w korespondencji korporacyjnej, przyszła do
nas wraz z zachodnimi firmami.

To mniej więcej napisałem, nie chodzi o to skąd przyszła, tylko czy ktoś się zastanowił "a co będzie jak, ktoś się na nią powoła?" :)

Xenocide

Data: 2013-11-03 09:11:22
Autor: m
Moje małe przeboje z Multi i ich natrę tnymi mailami
W dniu 03.11.2013 08:52, xbartx pisze:
[...]

Oczywiście że nie. To takie magiczne zaklęcie na końcu maila jak "wszelkie postanowienia nie objęte niniejszą umową regulowane są przez kodeks cywilny", niezależnie od tego czy dana umowa nie jest przypadkiem umową o pracę :).

p. m.

Moje mailami