Moje marzenie

Data: 2010-12-24 13:10:17
Autor: boukun
Moje marzenie
Marzeniem moim jest, żeby znalazł się ktoś, kto potrafiłby włamać się na częstotliwości nadawanych kanałów telewizji publicznej, obecnie jeszcze analogowej, naziemnej i zaczął nadawać niezależne programy, przerywając reżimową propagandę. Chciałbym, by taki ktoś zaczął ujawniać przekręty i spisek władzy przeciwko narodowi, mówił głośno, że jest konspiracja władzy przeciwko narodowi, że Polską rządzi nadreprezentacja mniejszości, zakonspirowanej mniejszości żydowskiej, by zaczął ujawniać najczarniejsze tajemnice państwowe i przekręty... Tak, jak to było w roku 1980, gdzie człowiek przechodząc tunelem Dworca Głównego we Wrocławiu, czytał godzinami rozklejone ulotki TKK Solidarność. Potem Jaruzelski wprowadził z inspiracji Geremka stan wojenny i skończyła się nasza wolność...

boukun

Data: 2010-12-24 13:18:00
Autor: jadrys
Moje marzenie
W dniu 2010-12-24 13:10, boukun pisze:
[...]

A moim jest to żeby w końcu znalazł się ktoś kto wyleczy kapitalistów z chciwości, z chęci  żerowania na innych. Z tej chorej ambicji górowania nad innymi.

Data: 2010-12-24 13:30:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Moje marzenie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:if2293$mfi$1mx1.internetia.pl...
[...]

SF się naczytałeś i naoglądałeś i tracisz kontakt z rzeczywistością.

Data: 2010-12-24 20:26:53
Autor: boukun
Moje marzenie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d149251$0$2428$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W 1980 roku Polacy nie byli tacy głupi jak dzisiaj, każdy wiedział, że telewizja kłamie... i czytał, nie słuchamy radia i nie oglądamy telewizji...
Ale zgładzili tę naszą krótką wolność wprowadzając stan wojenny, który praktycznie funkcjonuje systemowo do dziś...

boukun

Data: 2010-12-24 14:26:40
Autor: pluton
Moje marzenie
Marzeniem moim jest, żeby znalazł się ktoś, kto potrafiłby włamać się na
częstotliwości nadawanych kanałów telewizji publicznej,

To by pewnie potrafil kazdy uczen technikum elektronicznego.
Na pewno pan premier i pan prezydent powiadomia cie osobnym listem,
ze w wyniku zakonspirowanej mniejszosci zydowskiet takie technika
dzialaja w Polsce i maja sie dobrze.

[...]

Ty sie nie zaslaniaj uczniami technikum elektronicznego,
tylko ujawniaj te konspiracje, przekrety i inne takie tam. Skoro je znasz,
a nie ujawniasz, to jestes zwyklym fiutem na uslugach mniejszosci
zydowskiej.

Masz do tego grupe psp, a jak to ci malo, to jedz do niemca albo innego
paragwaju,
wykup sobie na jakims satelicie (astra czy inne gowno) kanal telewizyjny i
mozesz
napieprzac swoimi sensacjami 24 na dobe.

Nullification

Data: 2010-12-24 20:24:36
Autor: boukun
Moje marzenie

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if2777$ih4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja już ujawniłem nie raz w swoich BoukunLeaks, chociażby fakt, że stan wojenny był wprowadzony z inspiracji Geremka i syjonistów...

Ale tu jak grochem o stół...

boukun

Data: 2010-12-24 21:43:35
Autor: pluton
Moje marzenie

> [...]

wojenny
był wprowadzony z inspiracji Geremka i syjonistów...

To juz teraz wiemy, dlaczego swiat nie zna PRAWDY. Bo jakis glupi , leniwy
zydowski gnojek pieprzy jakies bzdety na BoukunLeaks, zamiast
włamać się na częstotliwości nadawanych kanałów telewizji publicznej,
zaczac ujawniać przekręty i spisek władzy przeciwko narodowi, mówic głośno,
że jest konspiracja władzy przeciwko narodowi,  że Polską rządzi
nadreprezentacja mniejszości, zakonspirowanej mniejszości  żydowskiej,
zaczac ujawniać najczarniejsze tajemnice państwowe i przekręty...

To przez glupote, lenistwo a nawet nie zawacham sie powiedziec -
zbrodnicze zaniedbanie jakiegos zydowskiego gnojka, ktory
pieprzy jakies bzdety na BoukunLeaks swiat NIE ZNA PRAWDY!!!!

Oto prawdziwa przyczyna, dla ktorej zyjemy w ciemnosciach.

Nullification

Data: 2010-12-25 00:13:56
Autor: boukun
Moje marzenie

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if30qh$6kj$1inews.gazeta.pl...

> [...]

pieprzy jakies bzdety na BoukunLeaks swiat NIE ZNA PRAWDY!!!!

Oto prawdziwa przyczyna, dla ktorej zyjemy w ciemnosciach.

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Polska jak była biedna, tak pozostanie w ogonie cywilizacji, z takim niedołężnym umysłowo narodem...

Nie wystarczy znać sposób, trzeba jeszcze sił nadludzkich, żeby z systemem móc wygrać. Tylko "palec boży" coś może zrobić, z kosmosu...

boukun

Data: 2010-12-24 14:47:45
Autor: u2
Moje marzenie
W dniu 2010-12-24 13:10, boukun pisze:
że jest konspiracja władzy przeciwko narodowi, że Polską rządzi
nadreprezentacja mniejszości, zakonspirowanej mniejszości żydowskiej

Trzeba w końcu przyznać, że zakonspirowanych Żydów jest więcej niż
zdekonspirowanych Polaków. Wyjdź w końcu z cienia bekon. Jesteś
większością :)

Moje marzenie