Moje marzenie związane z polityką...

Data: 2009-05-17 18:10:44
Autor: Tzva Adonai
Moje marzenie związane z polityką...
Rozmowa w cztery oczy z Adamem Michnikiem o polityce... Najlepiej przy
piwie... Już dwukrotnie miałem okazję podać mu rękę i zamienić z nim kilka
słów, nie sądzę jednak, żeby mnie zapamiętał... --

Data: 2009-05-17 11:17:09
Autor: pistacjusz
Moje marzenie związane z polityką...
On 17 Maj, 20:10, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Rozmowa w cztery oczy z Adamem Michnikiem o polityce... Najlepiej przy
piwie... Już dwukrotnie miałem okazję podać mu rękę i zamienić z nim kilka
słów, nie sądzę jednak, żeby mnie zapamiętał...

Ja też spotkałem Michnika ale udało mi się jakoś wymówić od podawania
mu ręki.
Adaś się niezbyt często myje i capi od niego strasznie na 2-3 metry.
Jakbym mu musiał podać ręko to bym się chyba zrzygał.

Data: 2009-05-17 21:50:13
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gupjv3$86n$1inews.gazeta.pl...
Rozmowa w cztery oczy z Adamem Michnikiem o polityce... Najlepiej przy
piwie... Już dwukrotnie miałem okazję podać mu rękę i zamienić z nim kilka
słów, nie sądzę jednak, żeby mnie zapamiętał...

To musiałoby być stresujące, patrzeć jak się człowiek podczas rozmowy męczy...

boukun

Moje marzenie związane z polityką...