Moje najpi臋kniejsze zagadki.

Data: 2013-09-05 05:21:50
Autor: Micha艂
Moje najpi臋kniejsze zagadki.
1. Jakie zastosowanie naturalne (powiedzmy, 偶e bez udzia艂u cz艂owieka wst臋pnie) "w przyrodzie" maj膮 surowce naturalne (偶elazo, uran, diamenty, w臋giel ).

2. Po co powsta艂 艣wiat z cz艂owiekiem na Ziemi obiegaj膮cej S艂o艅ce kr臋c膮c si臋 (偶eby si臋 nie powtarza膰); galaktyki te偶 s膮 w ruchu wzgl臋dem 艣rodka drogi mlecznej najprawdopodobnie.

  "Stworzy艂 B贸g cz艂owieka na sw贸j obraz, na obraz bo偶y go stworzy艂".

Data: 2013-09-05 08:59:39
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-05 05:21, Micha艂 pisze:
1. Jakie zastosowanie naturalne (powiedzmy, 偶e bez udzia艂u cz艂owieka
wst臋pnie) "w przyrodzie" maj膮 surowce naturalne (偶elazo, uran, diamenty,
w臋giel ).

jako surowce - 偶adne
jako pierwiastki to maj膮 zastosowanie (w臋giel, 偶elazo)

2. Po co powsta艂 艣wiat z cz艂owiekiem na Ziemi obiegaj膮cej S艂o艅ce kr臋c膮c
si臋 (偶eby si臋 nie powtarza膰);

tego to nikt nie wie :D,

galaktyki te偶 s膮 w ruchu wzgl臋dem 艣rodka
drogi mlecznej najprawdopodobnie.

to jest pierdo艂a co napisa艂e艣, galaktyki nie kr臋c膮 si臋 wok贸艂 艣rodka naszej galaktyki, nasza galaktyka jest raczej "grawitacyjnie" powi膮zana z wi臋ksz膮 galaktyk膮 "andromeda" oraz "wszystkie" galaktyki na siebie grawitacyjnie zapewne maj膮 wp艂yw, nasze s艂oneczko i jego si艂a grawitacyjna si臋ga bardzo daleko.Np: orbity planet si臋gaj膮 odleg艂o艣ci oko艂o 80AU, si艂a grawitacyjna naszego uk艂adu si臋ga oko艂o 200AU

ps: AU - jednostka astronomiczna = 149 597 870 km

  "Stworzy艂 B贸g cz艂owieka na sw贸j obraz, na obraz bo偶y go stworzy艂".

tak rzecze pismo....

Data: 2013-09-05 09:31:45
Autor: WW
W dniu 2013-09-05 08:59, xantiros pisze:

  "Stworzy艂 B贸g cz艂owieka na sw贸j obraz, na obraz bo偶y go stworzy艂".

tak rzecze pismo....

Wiec uparcie twierdzisz, 偶e istnieje kto艣, jaka艣 nadprzyrodzona istota, kt贸ra zabawia si臋 w Megaarchitekta i Wielkiego Budowniczego? Chcesz nam wm贸wi膰, 偶e pocz膮wszy od Wielkiego Wybuchu i pierwotnej plazmy, poprzez powstanie galaktyk, gwiazd, Uk艂adu S艂onecznego, a w nim naszej planety, a偶 po przekszta艂cenia chemiczne i geologiczne Ziemi i ewolucj臋, wszystko zdarzy艂o si臋 po to, 偶eby m贸g艂 pojawi膰 si臋 cz艂owiek ? Przecie偶, je艣li czas istnienia Ziemi od jej pocz膮tk贸w do dnia dzisiejszego, to dwadzie艣cia cztery godziny, rodzaj ludzki pojawi艂 si臋 dwie sekundy temu!. Chcesz nam wm贸wi膰, 偶e niesko艅czony wszech艣wiat, zawieraj膮cy niewyobra偶alna ilo艣膰 materii, istnieje wy艂膮cznie po to, 偶eby na male艅kiej drobince kosmosu, py艂ku zagubionym w przeogromnej przestrzeni, mog艂a si臋 pojawi膰 istota ludzka i chwali膰 Pana !
Przecie偶 艂atwiejsze by艂o by stworzenie ma艂ej planetki pod kloszem w Pokoju Niebia艅skim.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2013-09-05 13:10:48
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-05 09:31, WW pisze:
[...]

masz z tym problem w co ja wierz臋 ?

Chcesz nam wm贸wi膰,

ja nikomu nic nie wmawiam, ka偶dy ma sw贸j rozum i tyle.

[...]

bez komentarza

Przecie偶, je艣li
czas istnienia Ziemi od jej pocz膮tk贸w do dnia dzisiejszego, to
dwadzie艣cia cztery godziny, rodzaj ludzki pojawi艂 si臋 dwie sekundy
temu!.

Fizyka si臋 k艂ania, ju偶 to Albercik udowodni艂 偶e czas jest wzgl臋dny, dla nas 15 miliard贸w lat nie wyobra偶alny szmat czasu, patrz膮c z innego punktu mo偶e to by膰 kilka sekund.

[...]

Nasz wszech艣wiat to jest piku艣 do wyobra偶enia (jest sko艅czony), wyobra藕 sobie mistrzu to co jest po za nim, co nie ma pocz膮tku ani ko艅ca.

Przecie偶 艂atwiejsze by艂o by stworzenie ma艂ej planetki pod kloszem w
Pokoju Niebia艅skim.

Sk膮d wiesz ze tak akurat nie ma, cz艂ek nie ruszy dupy z uk艂adu s艂onecznego nigdy, odleg艂o艣ci s膮 tak zajebiste ze mo偶esz jako "klosz" przyj膮膰 je.

Data: 2013-09-05 16:25:41
Autor: Mark Woydak
Moje najpi臋kniejsze zagadki.
U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l09c19$d9h$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie jest problemem je偶eli nie istnieje. Problemem jest je偶eli istnieje ale tego nikt swoim umys艂em obj膮膰 nie potrafi. Jeste艣my jaki ci pierwotni ludzie wierz膮cy w skorup臋 偶贸艂wia p艂ywaj膮cego po bezkresnym oceanie. To co/kogo nazywa kto艣 Bogiem/bogiem/stw贸rc膮 mo偶e by膰 wszystkim i niczym. Nasz wyobra藕nia nie przekracza bariery kosmicznego atomu jakim jest nasz uk艂ad s艂oneczny.

MW

Data: 2013-09-05 09:57:33
Autor: dante
Moje najpi臋kniejsze zagadki.
Dnia Thu, 05 Sep 2013 05:21:50 +0200, Micha艂 napisa艂(a):

[...]

Przyroda 鈥瀗ie wie鈥 co to: 偶elazo, uran, diamenty, w臋giel bo te miana nada艂
cz艂owiek.

Zatem je艣li pytasz o zastosowanie powy偶szych, to nie mo偶na wykluczy膰
udzia艂u cz艂owieka, gdy偶:
-偶elazo na mieczyk
-uran na mieczyk
-diamenty na zakup 偶elaza i uranu
-w臋giel do opalania na 鈥瀦im臋鈥濃  po redundantnym t膮pni臋ciu.

Dlaczego zak艂adasz, 偶e 艣wiat prawdziwy znajduje si臋, dla uproszczenia, w
wymiarze  n=1*10^-2 [m] czyli centymetrowym?
A nie na przyk艂ad w wymiarze mniejszym ni偶 n=1*10^-15 [m] ?
Bo na tyle pozwala Ci percepcja?

To, 偶e 鈥瀋z艂owiek istnieje na ziemi鈥 jest wymys艂em cz艂owieka.

I nie:
"Stworzy艂 B贸g cz艂owieka na sw贸j obraz, na obraz bo偶y go stworzy艂".

Tylko:
Stworzy艂 B贸g cz艂owieka na sw贸j obraz, a cz艂owiek odp艂aci艂 mu tym samym.

A wracaj膮c do przyrody鈥 diament to tylko odmiana alotropowa w臋gla, tak 偶e
przyrodzie to  鈥瀢sjo ryba鈥 na 鈥瀔t贸rych krzese艂kach zasi膮d膮 atomy鈥.
To cz艂owiek si臋 upar艂, a raczej da艂 sobie wm贸wi膰 偶eby tym 鈥瀗ie czarnym鈥 nie
pali膰 w piecu.

Ale zaraz鈥  jakie atomy鈥 przecie偶 to wymy艣li艂 cz艂owiek ;)

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-09-05 21:33:38
Autor: Micha艂
W dniu 2013-09-05 09:57, dante pisze:
[...]

  To, 偶e nazwa艂 nie zmusza nikogo do niczego. Np. diament jest twardy, w skorupie ziemi pe艂ni rol臋 rozdrabniacza mniej twardych skupisk skalnych - wynika twierdzenie.

Data: 2013-09-05 13:48:17
Autor: Marek
Moje najpi阫niejsze zagadki.
W dniu czwartek, 5 wrze秐ia 2013 21:33:38 UTC+2 u縴tkownik Micha napisa:
W dniu 2013-09-05 09:57, dante pisze:

> Dnia Thu, 05 Sep 2013 05:21:50 +0200, Micha napisa(a):

Takim samym surowcem naturalnym jest to, co wydalisz, to zastanawiaj sie , jaki pozytek ma z tego przyroda...
I przestan truc dupe takimi pierdolami.

Data: 2013-09-07 02:14:29
Autor: Micha
W dniu 2013-09-05 22:48, Marek pisze:
[...]

  Por體nanie z kapelusza wzi背e czy pracujesz w bran縴?

Moje najpi臋kniejsze zagadki.