Moje najpiękniejsze zagadki.

Data: 2013-09-05 09:57:33
Autor: dante
Moje najpiękniejsze zagadki.
Dnia Thu, 05 Sep 2013 05:21:50 +0200, Michał napisał(a):

1. Jakie zastosowanie naturalne (powiedzmy, że bez udziału człowieka wstępnie) "w przyrodzie" mają surowce naturalne (żelazo, uran, diamenty, węgiel ).

2. Po co powstał świat z człowiekiem na Ziemi obiegającej Słońce kręcąc się (żeby się nie powtarzać); galaktyki też są w ruchu względem środka drogi mlecznej najprawdopodobnie.

  "Stworzył Bóg człowieka na swój obraz, na obraz boży go stworzył".

Przyroda „nie wie” co to: żelazo, uran, diamenty, węgiel bo te miana nadał
człowiek.

Zatem jeśli pytasz o zastosowanie powyższych, to nie można wykluczyć
udziału człowieka, gdyż:
-żelazo na mieczyk
-uran na mieczyk
-diamenty na zakup żelaza i uranu
-węgiel do opalania na „zimę”…  po redundantnym tąpnięciu.

Dlaczego zakładasz, że świat prawdziwy znajduje się, dla uproszczenia, w
wymiarze  n=1*10^-2 [m] czyli centymetrowym?
A nie na przykład w wymiarze mniejszym niż n=1*10^-15 [m] ?
Bo na tyle pozwala Ci percepcja?

To, że „człowiek istnieje na ziemi” jest wymysłem człowieka.

I nie:
"Stworzył Bóg człowieka na swój obraz, na obraz boży go stworzył".

Tylko:
Stworzył Bóg człowieka na swój obraz, a człowiek odpłacił mu tym samym.

A wracając do przyrody… diament to tylko odmiana alotropowa węgla, tak że
przyrodzie to  „wsjo ryba” na „których krzesełkach zasiądą atomy”.
To człowiek się uparł, a raczej dał sobie wmówić żeby tym „nie czarnym” nie
palić w piecu.

Ale zaraz…  jakie atomy… przecież to wymyślił człowiek ;)

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-09-05 21:33:38
Autor: Michał
W dniu 2013-09-05 09:57, dante pisze:
[...]

  To, że nazwał nie zmusza nikogo do niczego. Np. diament jest twardy, w skorupie ziemi pełni rolę rozdrabniacza mniej twardych skupisk skalnych - wynika twierdzenie.

Data: 2013-09-05 13:48:17
Autor: Marek
Moje najpikniejsze zagadki.
W dniu czwartek, 5 wrzenia 2013 21:33:38 UTC+2 uytkownik Micha napisa:
W dniu 2013-09-05 09:57, dante pisze:

> Dnia Thu, 05 Sep 2013 05:21:50 +0200, Micha napisa(a):

Takim samym surowcem naturalnym jest to, co wydalisz, to zastanawiaj sie , jaki pozytek ma z tego przyroda...
I przestan truc dupe takimi pierdolami.

Data: 2013-09-07 02:14:29
Autor: Micha
W dniu 2013-09-05 22:48, Marek pisze:
[...]

  Porwnanie z kapelusza wzie czy pracujesz w brany?

Moje najpiękniejsze zagadki.