Moje pierwsze 100pkt

Data: 2009-09-04 09:03:39
Autor: Lech Dubrowski
Moje pierwsze 100pkt
Zaknalem 2 shorty bo to chyba koniec tej jazdy w dol

Leszek :)

Data: 2009-09-04 02:36:49
Autor: jk
Moje pierwsze 100pkt
On 4 Wrz, 09:03, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
Zaknalem 2 shorty bo to chyba koniec tej jazdy w dol
Leszek :)

Pogratulować :)

Sam wychodzę z założenia, że lepsze 200 pkt niż 100 ;) i swoje S nie
odpuszczę poniżej ~ 2190. Liczę na zwałkę po 14:30 i na koniec dnia. A
nie uda się, to trudno.

Data: 2009-09-04 12:40:18
Autor: Lech Dubrowski
Moje pierwsze 100pkt
Pogratulować :)

Ja zaczekam zeby zobaczyc co bedzie na forex a jak gielda ruszy to zajme stosowna pozycje

Leszek

Data: 2009-09-04 19:49:47
Autor: stary
Moje pierwsze 100pkt

Ja zaczekam zeby zobaczyc co bedzie na forex a jak gielda ruszy to zajme stosowna pozycje

Fajnie) rynek je wam z ręki.

pozdrawiam stary

Data: 2009-09-04 09:23:24
Autor: Dars
Moje pierwsze 100pkt
Zaknalem 2 shorty bo to chyba koniec tej jazdy w dol

Leszek :)

No to teraz bedzie w plecy.....

pzdr
Dars

Data: 2009-09-04 10:02:50
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Moje pierwsze 100pkt

No to teraz bedzie w plecy.....

pzdr
Dars

Zwykle tak to bywa. Gdy wchodzi dobry dil, przy okazji którego rozdmuchuje się ego, to następnym krokiem jest powrót do szeregu.
Nie ma się co podpalać zyskami i dołować stratami, równo i bez emocjonalnych hu¶tawek. Łatwo powiedzieć, z czasem jednak również łatwo wykonać.

DJ

Data: 2009-09-04 10:42:09
Autor: viper
Moje pierwsze 100pkt
> Zaknalem 2 shorty bo to chyba koniec tej jazdy w dol
>
> Leszek :)

No to teraz bedzie w plecy.....

pzdr
Dars

Darsik, nie martw się o Leszka... chłopak jest kształcony na foreksie... a nasze kontrakty przy foreksie to jak poobiednie leżakowanie w przedszkolu he he...

Data: 2009-09-04 11:39:22
Autor: Lech Dubrowski
Moje pierwsze 100pkt

Użytkownik "viper"
Darsik, nie martw się o Leszka... chłopak jest kształcony na foreksie... a
nasze kontrakty przy foreksie to jak poobiednie leżakowanie w przedszkolu he
he...

Masz racje na forexie te moje dzisiejsze 2000 pln, na ktore czekalem od 27 sierpnia, mozna zysk i stracic w pare minut. Szczegolnie dzis tzn w pierwszy piatek miesiaca

Leszek

Data: 2009-09-04 13:08:36
Autor: Dars
Moje pierwsze 100pkt

Darsik, nie martw się o Leszka... chłopak jest kształcony na foreksie... a
nasze kontrakty przy foreksie to jak poobiednie leżakowanie w przedszkolu he
he...

Nie pisze że jes zły.....
ale raczej tak jest jak ktos sie pochwali to jak pisze DJ pozniej troche odda i do szeregu.....
trzeba traktowac strate jak i zyski bez emocji :)
A tutaj Lech wyraził emocje ......oby cały czas zarabiał jestem za.......

pzdr
Dars

Moje pierwsze 100pkt