Moje pierwsze zalewanie magury hs33 i porazka

Data: 2009-09-04 09:00:06
Autor: Rafał VFR
Moje pierwsze zalewanie magury hs33 i porazka
Witam
Ja robię zawsze jak w linku: http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/rower/magura/index.htm
i jest OK. W końcu to mój link :-)
Procedura z tego co czytam jest jak najbardziej słuszna - może co¶ nie tak z sam± magur± ?

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Robiłem wszystko jak w manualu tj. klamka poziomo, otwór w klamce w najwyższym punkcie układu. Wężyk wkręcony do klamki trafił do butelki. Przy szczękach wężyk ze strzykawk±. Układ był zupełnie pusty (...)

Data: 2009-09-04 10:22:42
Autor: karbar
Rafa pisze:
[...]

Ten link też miałem na uwadze. Jakoć specjalnie od procedury z manuala się nie różni. Magurka na przodzie chodziła ok. Po zarobieniu nowego pancerza i zamontowaniu jej na tył...no jest jak jest. Uważam, że co¶ nieumiejętnie zrobiłem. Kupie pewnie ten 1l oleju do citroena i będę się bawił. Jak już j± ładnie zaleje i odpowietrzę, zdobędę jeszcze jedn± buteleczkę motorexa i przepcham olej tak jak w Twoim linku. To do usłyszenia za tydzień :P

pozdrawiam
karbra

--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2009-09-04 10:24:59
Autor: ...::QRT::...
Dnia Fri, 4 Sep 2009 09:00:06 +0200, Rafał VFR napisał(a):

[...]

uwaga natury ogólnej - przy odpowietrzaniu warto ruszać poruszać hamulcami,
zmienić ich pozycję, postukac tu i ówdzie.   --
www.warszawski.info

Data: 2009-09-04 10:30:04
Autor: karbar
Moje pierwsze zalewanie magury hs33 i porazka
uwaga natury ogólnej - przy odpowietrzaniu warto ruszać poruszać hamulcami,
zmienić ich pozycję, postukac tu i ówdzie.

Będę miał to na uwadze podczas kolejnej bitwy :>

pozdrawiam
karbar