Moje posty sa blokowane w glownym archiwum Google, ale sa wszedzie indziej ( just like Riga Tractat)

Data: 2010-08-12 21:15:17
Autor: rAzor
Moje posty sa blokowane w glownym archiwum Google, ale sa wszedzie indziej ( just like Riga Tractat)
Darz bór! Użytkownik... he he - Me raczył napisać:
               Moje posty sa blokowane w glownym archiwum Google, ........

I słusznie - podobnie jak debil Idzikowski, idiota kawecki czy Heniek "Mam żółte majty" Skalimowski nadużywacie dobrodziejstw usenetu.
--
"..because *this time* is all you have..."

Moje posty sa blokowane w glownym archiwum Google, ale sa wszedzie indziej ( just like Riga Tractat)