Moje poszukiwania

Data: 2014-03-29 08:20:28
Autor: pulsar
Moje poszukiwania
Demokracja Bezpośrednia - program:

http://db.org.pl/?q=spis-ksi

Co o tym sÄ…dzicie?

pulsar

--
'O przyszłości należy myśleć, lecz nie trzeba
się o nią martwić' /z internetu/

Data: 2014-03-29 08:53:52
Autor: paskuda03
Moje poszukiwania

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:53367438$0$2361$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Za 500-1000 lat zapewne dojdą do władzy i ustanowią demokrację bezpośrednią w kraju.
Nie przygotowani idealiści z pięknym, ale nierealnym programem.
Każda działalność, w tym i partia polityczna musi mieć siłę w postaci znaczącej ilości członków i sympatyków
oraz solidne wsparcie finansowe.
Oni nie mają ani jednego ani drugiego.Nawet dobrych doradców nie sią w stanie przyciągnąć
ani zatrudnić.
Najlepiej przebijają się w realu partie które finansują :
- CIA
- George Sorosch
- USAID (United States Agency for International Development –
Amerykańska Agencja ds. Międzynarodowego Rozwoju),
- National Endewment for Democracy (Narodowy Fundusz na rzecz Demokracji-NED)
- Instytut Społeczeństwa Otwartego (Open Society Institute) George’a Sorosa.
- Narodowy Instytut Demokratyczny (National Democratic Institute-NDI),
- Freedom House
- National Democratic Institute (Madeleine Albright)
- Międzynarodowy Instytut Republikański (International Republican Institute) Johna McCaina.
- Europejska Sieć Organizacji Monitorujących Wybory (European Network of Election Monitoring
Organisations – ENEMO), organizacja pozarządowa ONZ
- Rock Creek Creative (RCC) – amerykańska agencja PR z Marylandu,
- Global Fairness Initiative (Inicjatywa dla Globalnej Sprawiedliwości)
Kasa pozwala na swobodne rozwiniecie działalności- na samym Yotube za dużo się nie zwojuje.

--
paskuda03

Data: 2014-03-29 11:49:51
Autor: pulsar
Moje poszukiwania
W dniu 2014-03-29 08:53, paskuda03 pisze:

[...]

Pożyjemy, zobaczymy... Są ludzie, którzy nie ograniczają
się tylko do narzekania. Trzeba coś robić, a to jedyna
i rozsądna alternatywa dla POPiS-owców i im podobnych
cynicznych kretynów rozwalających nasz kraj...

http://db.org.pl/?q=Turkusowa%20%28R%29ewolucja

pulsar

--
'Tam, gdzie warto dojść, nie ma drogi na skróty.'
/z internetu/

Data: 2014-03-29 12:55:43
Autor: paskuda03
Moje poszukiwania

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:5336a54b$0$2145$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Racja, narzekanie nic nie daje, działanie jest potrzebne.
Działać można w oparciu o dobry lub zły plan, a nawet i bez planu.
Ale bez kasy ?
Plan w którym nie ma przewidzianego realnego finansowania jest zawsze zły.
Jak zainteresować społeczeństwo swoją najsłuszniejszą nawet ideą ?
Jak zbadać zainteresowanie, poparcie obecne dla partii DB
zmiany tego poparcia i wiedzy o DB bez badań - wywróżyć ?
Jakie widoczne objawy istnienia tej partii sÄ… obecne w przestrzeni
publicznej ?
ŻADNE, poza stroną internetową i forum na FB
Spoty telewizyjne, plakaty wyborcze, własna gazeta, spotkania, ?
To wszystko kosztuje.
Stare będące u władzy partie mają zapewnione finansowanie
na bieżącą działalność , a i one biorą spore kredyty na czas
kampanii wyborczych.
Kasa Panie pulsar, kasa powoduje że coś może być lub nie,
że wiedza o ciekawym programie się rozpowszechni,
że ludzie zaczną o niej mówić, że zobaczą alternatywę.
Z moich obserwacji wynika że znajomość w ogóle innych partii politycznych
i ich programów ( poza obecną wiodącą czołówką ) jest na poziomie 0.5-2 %
https://pl.wikipedia.org/wiki/Partie_polityczne_Polski

--
paskuda03

Data: 2014-03-29 14:53:25
Autor: pulsar
Moje poszukiwania
W dniu 2014-03-29 12:55, paskuda03 pisze:

> Racja, narzekanie nic nie daje, działanie jest potrzebne.
> Działać można w oparciu o dobry lub zły plan, a nawet i bez planu.
> Ale bez kasy ?

Partia jest 'w organizacji'. Pozyskiwani są członkowie, wielu
z nich deklaruje gotowość budowania struktur członkowskich.
Najbliższe wybory dadzą odpowiedź w kwestii szans...

> [...]
> publicznej ?
> ŻADNE, poza stroną internetową i forum na FB
> Spoty telewizyjne, plakaty wyborcze, własna gazeta, spotkania, ?

Jasne... ale internet to wciąż niedoceniana potęga. Mam nadzieję,
że takich zniesmaczonych obecnymi 'kasiastymi' partiami jest wielu...
a składka miesięczna 10zł zachęci ich do słusznego działania dla DB.

> Stare będące u władzy partie mają zapewnione finansowanie
> na bieżącą działalność , a i one biorą spore kredyty na czas
> kampanii wyborczych.

I te stare, będące u władzy partie, mimo woli pomagają tej nowej
partii, bo dwoją się i troją w tumanieniu i kłamstwach, ale ludzie
mają ich dość i już im nie uwierzą...!

> Kasa Panie pulsar, kasa powoduje że coś może być lub nie,
> że wiedza o ciekawym programie się rozpowszechni,
> że ludzie zaczną o niej mówić, że zobaczą alternatywę.

... dajmy więc im tę kasę, piszmy, mówmy, żeby ludzie
dowiedzieli się o tym ciekawym programie, żeby uwierzyli,
że to JEST alternatywa...

pulsar

--
'Walcz o to, na czym Ci zależy, bo potem możesz żałować.'
/z internetu/

Data: 2014-03-29 16:59:45
Autor: paskuda03
Moje poszukiwania

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:5336d051$0$2142$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

z nich deklaruje gotowość budowania struktur członkowskich.
Najbliższe wybory dadzą odpowiedź w kwestii szans...

Etam za dużo obiecują, tylko darmowego piwa brakuje.
Estabiliszment obecny nie pozwoli, a jak cudownym zbiegiem
okoliczności turkusowa rewolucja obali obecnych namiestników
i ich marionetkowy rzÄ…d to nagle wkroczy ......
Jak Demokracja Bezpośrednia zapanuje w :
Brukseli i Berlinie i Waszyngtonie i Moskwie i Jerozolimie i Pjongjang i Pekinie
to i w Warszawie. Bo my to zawsze 50 lat za afroamerykanami jesteśmy.
:-)
Polecam raczej to :
https://pl.wikipedia.org/wiki/Obywatelskie_niepos%C5%82usze%C5%84stwo
ewentualnie nawet krok lub dwa dalej :-)

--
paskuda03

Data: 2014-03-29 15:57:55
Autor: Marek Czaplicki
Moje poszukiwania
pulsar pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 29 marca 2014 08:20:

Demokracja Bezpo¶rednia - program:

http://db.org.pl/?q=spis-ksi

Co o tym s±dzicie?

Po pobierznym przeczytaniu

Wprowadzenie zapisu dotycz±cego poszanowania praw cz³owieka oraz godno¶ci obywatela jako ustawowej granicy, której funkcjonariusze s³u¿b nie bêd± mogli przekroczyæ prowadz±c ¶ledztwo.

Wydaje siê to trochê gumowe, do wykorzystywania przez adwokatów chc±cych broniæ klientów przez sugerowanie, ¿e ¶ledztwo przeciwko nim toczy³o siê z ³amaniem tych zapisów.
Ale ca³a inicjatywa wydaje siê godna ¶ledzenia.

Data: 2014-03-29 17:54:07
Autor: pulsar
Moje poszukiwania

Ale ca³a inicjatywa wydaje siê godna ¶ledzenia.

Te¿ tak my¶lê... poza tym w odró¿nieniu od innych
skretynia³ych i nadêtych partii wodzowskich, czujê
tu ¶wie¿y powiew czego¶ nowego...

pulsar

--
'Politycy? Bo¿e daj mi cierpliwo¶æ, bo jak dasz mi si³ê,
to ju¿ po nich...' /z internetu/

Moje poszukiwania