Moje przebudzenie

Data: 2012-08-21 15:44:43
Autor: zdumiony
Moje przebudzenie
Kiedyś traktowałem antysemitów jako oszołomów, nie rozumiałem problemu żydowskiego. Trzeba przyznać że większość antysemitów jest niepoważnych jak Bubel, którzy wmawiają że _wszyscy_ są Żydami.
Jednak uznałem że problem w rzeczywistości istnieje dzięki filmom Davida Duka na Youtube, które polecam.

Data: 2012-08-21 14:38:06
Autor: Observatotr
Moje przebudzenie
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisa³(a): Kiedy¶ traktowa³em antysemitów jako oszo³omów, nie rozumia³em problemu ¿ydowskiego. Trzeba przyznaæ ¿e wiêkszo¶æ antysemitów jest niepowa¿nych jak Bubel, którzy wmawiaj± ¿e _wszyscy_ s± ¯ydami.
Jednak uzna³em ¿e problem w rzeczywisto¶ci istnieje dziêki filmom Davida Duka na Youtube, które polecam. *************************************************

Hmmm....jeszcze wszytkiego nie wiecie dzieki Davidowi Duke, bo byc moze nie
znacie strony Davida Icke.

To dopiero *odkrycie* :)

On udawadnia, ze swiat opanowali Reptilianie i Humanoidy.

Polecam:)

http://www.davidicke.com/

Data: 2012-08-21 16:50:19
Autor: zdumiony
Moje przebudzenie
U¿ytkownik " Observatotr" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k106ge$68m$1inews.gazeta.pl...
Hmmm....jeszcze wszytkiego nie wiecie dzieki Davidowi Duke, bo byc moze nie
znacie strony Davida Icke.

David Icke - parodia Davida Duke?
Je¿eli chodzi o Duke to mówi bardzo rozs±dnie, nie mówi np. ¿e wszyscy to ¯ydzi, ale mówi np. o mulikolturowo¶ci, gdzie sprowadza siê do kraju muzu³manów, którzy nie integruj± siê i bior± zasi³ki.
A jak by¶ siê odniós³ do http://www.youtube.com/watch?v=pdJdG0tZBmY&feature=g-vrec
co s±dzisz na temat takiej gazety jak Newsweek?
http://polska.newsweek.pl/w-nowym-- newsweeku-- -- jezus-maria-- zydzi,92139,1,1.html

Data: 2012-08-21 16:51:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Moje przebudzenie
wtorek, 21 sierpnia 2012 16:38. carbon entity ' Observatotr' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

Гуманоиды:

http://www.youtube.com/watch?v=JXjeIRdp5vA
:)))

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-21 14:59:57
Autor: Observatore
Moje przebudzenie
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a):

http://www.youtube.com/watch?v=JXjeIRdp5vA
:)))

Swietne:)

Inna wersja:

http://www.youtube.com/watch?v=joVjgpgFlq8

Data: 2012-08-21 15:00:19
Autor: Observatore
Moje przebudzenie

Data: 2012-08-21 15:05:39
Autor: Marek
Moje przebudzenie
On Aug 21, 3:44 pm, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
[...]

Jedno pytanie - czy "zdumiony" to ma cos wspolnego z DUMA ?

Moje przebudzenie