Moje "różne" spojrzenie na budżet

Data: 2011-11-17 17:56:09
Autor: Piotr P.
Moje "różne" spojrzenie na budżet
W dniu 2011-11-17 17:30, root pisze:
Sporządziłem taki oto wykresik struktury wydatków projektowanego budżetu na
2012r.
http://img522.imageshack.us/img522/323/unled2qr.png

Jak widać wiodacą rolę pełnią tajemnicze "Rozliczenia różne" bo aż 85mld
zł.

Ciekawe to bardzo.

Btw co to są "Urzędy naczelnych"? coś związanego z prowadzeniem zoo? ;)

Data: 2011-11-17 19:14:19
Autor: root
Dnia Thu, 17 Nov 2011 17:56:09 +0100, Piotr P. napisał(a):

[...]

Nie zoo ale "organów" a dokładniej:
"Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz
sądownictwa"
Za długie jest i się z wykresikiem słabo komponuje ;)

Data: 2011-11-19 20:19:13
Autor: Zbyszek
Moje "różne" spojrzenie na budżet

Btw co to są "Urzędy naczelnych"? coś związanego z prowadzeniem zoo? ;)
Nie zoo ale "organów" a dokładniej:

:))) orangutany, szympanse... sorrry MSPANC

--
Pozdrawiam,
Z.

Moje "różne" spojrzenie na budżet