Moje seksualne prze?ycia

Data: 2011-02-13 12:19:32
Autor: boukun
Moje seksualne prze?ycia
Zapoczatkuję nowy cykl, o swoich seksualnych przeżyciach.

Miałem w swoim krótkim życiu co najmniej 100 różnych kobiet, nie licząc prostytutek zaliczonych w trakcie małżeństwa, ale i tak zawsze będę żąłował tych kilku niewykorzystanych okazji.

I tak na myśl przychodzi mi np. moja jedna "seksualna" przygoda z czasu kiedy jeździłem do Technikum Przemysłu Spożywczego do Wrocławia. Technikum było zaoczne i jeździło się co dwa tygodnie na sobotę i niedzielę. Co jakiś czas mieliśmy noclegi gdzie indziej, w różnych dzielnicach Wrocławia. Za którymś razem, podczas noclegu Na Grobli, gdzie spaliśmy w kilkanaście osób na zbiorowej sali, chłopaki z dziewczynami (mężczyźni z kobietami) razem, słyszałem, jak często wcześniej, jak ktoś się z jakąś dziewuchą w nocy kopuluje i oboje stękają. Nie mogąc zasnąć w takich okolicznościach, wyszedłem na korytarz w szlafroku, za mną wyszła dziewczyna z młodszego, pierwszego roku Irena Sz.. Mi chuj stał na kość, a ręce miałem w kieszeniach i jedną od czasu do czasu wkładałem pod swój szlafrok. Dziewczyna musiała to widzieć, bo była wyraźnie podniecona i miała wypieki na twarzy, Przeszedłem się z nią na piętro wyżej, koło strychu i siedzieliśmy tam na schodach, gadaliśmy o różnych rzeczach, ja miałem ochotę ją zacząć całować, ale nie szło mi z gadką i nie mogłem trafić w nastrój. Ona też była w szlafroku i nie miała nic pod spodem, zaglądałem jej na jej wyłaniające sie piersi... i głaskałem swojego fiuta... Siedzieliśmy tam na górze ze dwie godziny, a może dłużej i nie wiedziałem jak ją zbałamucić, cały czas myśląc tylko o tym... To była jedna z moich straconych okazji, których nie mogę przeboleć, bo wiem, że Irenka chciała się wtedy pieprzyć, a ja, 18-letni chłopak spieprzyłem taką okazję...

boukun

Data: 2011-02-13 12:28:09
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-13 12:19, boukun pisze:
[...]

A może trochę mały fiutek sprawił że nie wykorzystałeś okazji? Po prostu bałeś się że ona cię wyśmieje?

Data: 2011-02-13 03:33:15
Autor: Antenka
Moje seksualne prze?ycia
On 13 Lut, 12:28, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-13 12:19, boukun pisze:

A może trochę mały fiutek sprawił że nie wykorzystałeś okazji? Po prostu  bałeś się że ona cię wyśmieje? <

Pewnikiem tak właśnie było...ale erotyczne fantazje pozostały
hihihi :D

Antenka

Data: 2011-02-13 12:36:36
Autor: boukun
Moje seksualne prze?ycia

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:dff364c7-2dcb-4c04-bae4-881ff256389ee9g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Antenka, lubisz tak http://www.pixelup.net/images/2011/01/07/c96c8f7917c3279b80904283659c7f18/r.jpg

boukun

Data: 2011-02-13 03:40:57
Autor: Antenka
Moje seksualne prze?ycia
On 13 Lut, 12:36, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:dff364c7-2dcb-4c04-bae4-881ff256389ee9g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

> bałeś się że ona cię wyśmieje? <

Pewnikiem tak właśnie było...ale erotyczne fantazje pozostały

Paszoł won

Antenka

Data: 2011-02-13 15:44:13
Autor: Janek Wlodak
Moje seksualne prze?ycia

"boukun" <

Antenka, lubisz tak http://www.pixelup.net/images/2011/01/07/c96c8f7917c3279b80904283659c7f18/r.jpg

boukun

Trafiłeś, boczuś, trafiłeś. Tyle, że wszechpolacy jej tak bejsbola wciskają. Teraz wiemy skąd to pseudo "Antenka" :)

Data: 2011-02-13 16:36:36
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-13 15:44, Janek Wlodak pisze:

"boukun" <

[...]

A ty Kostek, wolisz sam sobie tam gmerać, czy wolisz jak robi to jakiś facet?

Data: 2011-02-13 19:41:46
Autor: Janek Wlodak
Moje seksualne prze?ycia

"jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ij8tq8$dpr$3news.onet.pl...
[...]

Żal ci, pseudo lewaczku, że wszechpolakom daje, a Tobie nie?

Data: 2011-02-13 20:25:54
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-13 19:41, Janek Wlodak pisze:

A ty Kostek, wolisz sam sobie tam gmerać, czy wolisz jak robi to jakiś facet?

Żal ci, pseudo lewaczku, że wszechpolakom daje, a Tobie nie?

Nie żal, ale ty nie odpowiedziałeś na pytanie.

Data: 2011-02-13 20:35:40
Autor: sofu
Moje seksualne prze?ycia

Użytkownik "Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> napisał w wiadomości news:ij8qnu$qba$1news01.versatel.de...

"boukun" <

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wciskali kiedyś, bo teraz to juz luźno wchodzi i wypada.......

Data: 2011-02-13 16:33:30
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-13 12:33, Antenka pisze:
[...]

Pierwsze rozterki w kontaktach z dziewczynami najlepiej wyśpiewał Rysiek Riedel:

http://www.youtube.com/watch?v=WLSJCeS3Xv4

Pozdrawiam;-)

--
jadryś

Data: 2011-02-14 07:38:29
Autor: Antenka
Moje seksualne prze?ycia
On 13 Lut, 16:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Pierwsze rozterki w kontaktach z dziewczynami najlepiej wyśpiewał Rysiek.Riedel:

 http://www.youtube.com/watch?v=WLSJCeS3Xv4

 Pozdrawiam;-)

Teraz wiem skąd ta Twoja miłość do czerwieni :D

 jadryś

Biedny Rysiek :-( Niestety, ale największą miłością jego życia była
hera, marycha i insza koka, tudzież gorzała :-((. Z nimi miał dopiero
rozterki :-[ Pozdrawiam M.N.P.Z.W ;-)).

Antenka :-*

Data: 2011-02-14 19:02:08
Autor: u2
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-14 16:38, Antenka pisze:
Biedny Rysiek :-( Niestety, ale największą miłością jego życia była
hera, marycha i insza koka, tudzież gorzała :-((. Z nimi miał dopiero
rozterki :-[ Pozdrawiam M.N.P.Z.W ;-)).

A Rychu, swojski chłopak. :)

Data: 2011-02-14 12:27:19
Autor: Antenka
Moje seksualne prze?ycia
On 14 Lut, 19:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-14 16:38, Antenka pisze:

A Rychu, swojski ch opak. :) <

Tak swojski i szkoda go, że tak skończył :-(

Antenka

Data: 2011-02-14 21:30:59
Autor: u2
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-14 21:27, Antenka pisze:
Tak swojski i szkoda go, że tak skończył

Rychu, Michu.

Data: 2011-02-15 10:24:50
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-14 21:30, u2 pisze:
W dniu 2011-02-14 21:27, Antenka pisze:
Tak swojski i szkoda go, że tak skończył
Rychu, Michu.
PO nawet w tym pokazała że nie wszystkie Ryśki to fajne chłopaki.

Data: 2011-02-15 16:55:11
Autor: u2
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-15 10:24, jadrys pisze:
W dniu 2011-02-14 21:30, u2 pisze:
W dniu 2011-02-14 21:27, Antenka pisze:
Tak swojski i szkoda go, że tak skończył
Rychu, Michu.
PO nawet w tym pokazała że nie wszystkie Ryśki to fajne chłopaki.

Zatrudniłbyś go w swoim burdeliku ? :)

Data: 2011-02-15 15:59:37
Autor: obserwator
Moje seksualne prze?ycia
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-15 10:24, jadrys pisze:

> PO nawet w tym pokazała że nie wszystkie Ryśki to fajne chłopaki.

Zatrudniłbyś go w swoim burdeliku ? :)

ja jak przeczytalem jakie uslugi ten osobnik oferuje w burdelu internetowym, to mi wlosny deba na glowie stanely.

Data: 2011-02-15 18:22:12
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-15 16:55, u2 pisze:
[...]

Burdelik to ty masz, - w głowie.

Data: 2011-02-15 10:23:26
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
[...]

Pewnie Cię to trochę zaszokuje Antenko, ale ja uważam że Rysiek "odszedł" z powodu tego że były (i  są ) te idiotyczne zakazy legalnej sprzedaży i używania prochów. Wiesz ten tzw. kompot który zmuszeni byli ze względu na zakazy, używać Polacy to było paskudztwo które bardzo szybko uzależniało. Gdyby Rysiek (i jemu podobni) mieli całą gamę dostępnych innych narkotyków (choćby LSD) to do dzisiaj by żył, i cieszył nas swoją muzyką.

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.P.D.Ł :-)

PS. Tą miłość do Równości Wolności i Braterstwa nabyłem stosunkowo niedawno. ;-)

Data: 2011-02-15 09:35:21
Autor: Antenka
Moje seksualne prze?ycia
On 15 Lut, 10:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

szybko uzależniało. Gdyby Rysiek (i jemu podobni) mieli całą gamę
dostępnych innych narkotyków (choćby LSD) to do dzisiaj by żył, i

Coooo??? Precz z prochami! :-E

PS. Tą miłość do Równości Wolności i Braterstwa nabyłem stosunkowo niedawno. ;-) <

Do Lenina z Poronina tyż? :D

Antenka :- /

Data: 2011-02-16 12:14:11
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-15 18:35, Antenka pisze:

Coooo??? Precz z prochami! :-E

I co to daje, te zakazy? Czynią one tylko patologię. I to od zupełnie niedawna. Dawniej prochy nie były zakazane i ludzi jakoś przeżyli.

PS. Tą miłość do Równości Wolności i Braterstwa nabyłem stosunkowo niedawno. ;-)<
Do Lenina z Poronina tyż? :D

Antenka :- /

Do Lenina to tylko taka mała fascynacja tym co zrobił. O żadnym głębszym uczuciu nie ma mowy:-P

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-02-16 13:05:32
Autor: boukun
Moje seksualne prze?ycia

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijgbi0$786$2news.onet.pl...
W dniu 2011-02-15 18:35, Antenka pisze:

Coooo??? Precz z prochami! :-E

I co to daje, te zakazy? Czynią one tylko patologię. I to od zupełnie niedawna. Dawniej prochy nie były zakazane i ludzi jakoś przeżyli.

Dawniej w Polsce nie było twardych prochów i było pięknie. Wraz z kapitalizmem przyszła cała ta zachodnia zaraza...

boukun

Data: 2011-02-15 13:14:18
Autor: boukun
Moje seksualne prze?ycia

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijdgp7$gb2$1news.onet.pl...
[...]

Ty jednak jesteś chory...

boukun

Data: 2011-02-15 18:21:58
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-15 13:14, boukun pisze:

[...]

Oczywiście, od paru lat biorę tabletki na nadciśnienie, więc tak całkowicie nie jestem zdrowy. Ale to mi wcale nie przeszkadza jasno myśleć. Za to u ciebie z tym jest bardzo niewesoło.

Data: 2011-02-15 18:52:46
Autor: boukun
Moje seksualne prze?ycia

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijecol$dqc$1news.onet.pl...
[...]

Ja jak widziałem żuczków* na Placu Ratuszowym w Jeleniej Górze siedzących na murku, to omijałem ich szerokim łukiem. Jak żyję 49 lat, to nigdy nie spróbowałem narkotyku w jakiejkolwiek postaci. Dla mnie to najlepiej jakby wszystkie zakłady tytoniowe wysadzili w powietrze...

*Żuczkami nazywaliśmy narkomanów w latach '70-80 ćpających makowinę...

boukun

Data: 2011-02-16 12:14:02
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-15 18:52, boukun pisze:

[...]

Akurat na prochy cię nie namawiam. Wszystko zależy od predyspozycji danego człowieka. - Jeden po paru dzialkach robi się nałogowcem a drugi może odstawić w każdej chwili po zażyciu  cysterny kolejowej koki.

Data: 2011-02-16 13:03:50
Autor: boukun
Moje seksualne prze?ycia

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijgbi1$786$3news.onet.pl...
[...]

Same takie myśli, to jest chore... Z tymi prochami to jak z wiarą w boga, po co to człowiek w ogóle wymyślił?

boukun

Data: 2011-02-13 12:31:13
Autor: boukun
Moje seksualne prze?ycia

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ij8f6u$lrc$1news.onet.pl...
[...]

To, to na pewno nie. Jeśli już, to mój wówczas skąpy zarost mnie mógł onieśmielać. Bardzo późno dojrzewałem...

boukun

Data: 2011-02-13 16:34:08
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-13 12:31, boukun pisze:

[...]

E tam, przeważnie każdy małolat wychowany na świerszczykach i filmach porno z facetami wyposażonymi w 30 cm instrumenty maja przy pierwszych kontaktach seksualnych  ma kompleksy na tym punkcie.

Data: 2011-02-13 16:47:06
Autor: boukun
Moje seksualne prze?ycia

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ij8tq8$dpr$2news.onet.pl...
[...]

19-ka to nie jest coś, przy czym ma się kompleksy... Jak kiedyś, w PTTK-u jednej przygodnej turystce przyłożyłem do buzi, to tylko ach..., było...

boukun

boukun

Data: 2011-02-13 20:14:36
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-13 16:47, boukun pisze:

[...]

No, raczej nie masz czym imponować, o roli w filmie kategorii X możesz tylko pomarzyć.

Data: 2011-02-16 09:05:46
Autor: Polok Prawdziwy
Moje seksualne prze?ycia
Am Sun, 13 Feb 2011 20:14:36 +0100 schrieb jadrys:

No, raczej nie masz czym imponować, o roli w filmie kategorii X możesz tylko pomarzyć.

JAMDRYSIE, nielicy siem długość psyrodzenio, ino JAKOść DUPCENIO...!!!

- widzem, ze cheba na kompleks maluśkiej kukaracki cierpis...!?

Data: 2011-02-16 12:02:41
Autor: jadrys
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-16 09:05, Polok Prawdziwy pisze:
[...]

Ale nie w filmach czy sesjach zdjęciowych.

Data: 2011-02-13 20:32:17
Autor: the_foe
Moje seksualne prze?ycia

http://www.joemonster.org/filmy/12237/Najmniejszy_penis_w_historii_porno

--
the_foe

Data: 2011-02-13 19:12:01
Autor: cyc
Moje seksualne prze?ycia

W dniu 2011-02-13 12:19, boukun pisze:
Zapoczatkuję nowy cykl, o swoich seksualnych przeżyciach.

A kogo to obchodzi ? Podniecasz sie opowiadaniem o swoich doswiadczeniach seksualnych ? .
Zachowaj je dla siebie , chyba , ze chcesz wywolac u grupowiczow odruchy wymiotne .

cyc

Data: 2011-02-13 19:58:35
Autor: jadrys
Moje seksualne prze???ycia
W dniu 2011-02-13 19:12, cyc pisze:
W dniu 2011-02-13 12:19, boukun pisze:
Zapoczatkuj� nowy cykl, o swoich seksualnych prze�yciach.

[...]

Obchodzi obchodzi, i nie przesadzaj - nie wszyscy grupowicze to geje i przez  nie wszyscy maja odruch wymiotny czytając o stosunkach z kobietą.

Data: 2011-02-13 15:24:26
Autor: Rudy 102
Moje seksualne prze?ycia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ij8f52$8f4$1mx1.internetia.pl...
[...]

A pózniej się obudziłeś mokry w kroczu! @@@@@

JanKos

Data: 2011-02-13 20:18:38
Autor: the_foe
Moje seksualne prze?ycia
W dniu 2011-02-13 12:19, boukun pisze:
Zapoczatkuję nowy cykl, o swoich seksualnych przeżyciach.

jeeezu, boukun to juz lepiej wroc do swej mantry o Zydach...

--
the_foe

Data: 2011-02-16 09:01:59
Autor: Polok Prawdziwy
Moje seksualne prze?ycia
Am Sun, 13 Feb 2011 12:19:32 +0100 schrieb boukun:

To była jedna z moich straconych okazji, których nie mogę przeboleć, bo wiem, że Irenka chciała się wtedy pieprzyć, a ja, 18-letni chłopak spieprzyłem taką okazję...

Eeetam...,
- zanimbyś wtyknoł, byłbyś jus spryskany...

Faktfaktem, ze wuwcas 10 x podżond i bez łoklapnińcio możliwe było, ale
jeden MINUS tomiało - mogłeś pryndko potomka siem "nabawić"...

Cheee..., cheee...
- notomi psypomniołeś porem Maryn, wture zewzglendu namojom młodziencom
"wstżemieńźliwość" niepsemolestowołem, apotem sem wmordem plułem... ;)

Moje seksualne prze?ycia