Moje sondaze

Data: 2009-05-12 07:33:00
Autor: antyanatinae
Moje sondaze

Uzytkownik <magdaverakosiorek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6a00bb47-27f1-4ea1-96aa-3dfae764a7f9p4g2000vba.googlegroups.com...
Zrobilam uczciwy sondaz wsrod rodziny, znajomych i przyjaciol, oto
wyniki:
PiS - 60%
LPR - 15%
PO - 12%
PSL - 8%
reszta albo niezdecydowani albo "nie jestem zainteresowany\a"
Magda

Wyrazy wspólczucia, ale rodziny sie nie wybiera. Mozesz poprawic ten wynik zmieniajac przyjaciól i znajomych.

P.
--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwosci informuje, ze w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podal nieprawdziwe informacje, ze rzad PO zalatwil firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zl, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwote 50 mln zl i przeprasza Platforme Obywatelska za wprowadzenie wyborców w blad".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl

Moje sondaze