Moje sondaze

Data: 2009-05-12 12:41:09
Autor: awe
Moje sondaze

Uzytkownik <magdaverakosiorek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6a00bb47-27f1-4ea1-96aa-3dfae764a7f9p4g2000vba.googlegroups.com...
Zrobilam uczciwy sondaz wsrod rodziny, znajomych i przyjaciol, oto
wyniki:
PiS - 60%
LPR - 15%
PO - 12%
PSL - 8%
reszta albo niezdecydowani albo "nie jestem zainteresowany\a"
Magda
no i bardzo dobrze Madziu ze zrobilas taki sondaz. Ja tez chcialem ale chyba za slabo. Moze tez dlatego ze intuicja podpowiada mi ze te sondazownie publikowane w mediach troche naciagaja swoje wyniki. Wszystko zalezy roznych trickow  wykorzystywanych w zaleznosci od tego co chce sie w badaniu osiagnac.
Otoz nikt nie wierzyl w sondaze mowiace o 40-50% poparcia dla Tuska przed wyborami prezydenckimi i ja tez uwazalem ze to po prostu niemozliwe. Wygral Lech Kaczynski. Dzis tez tak wysokie poparcie dla Tuska jest bardzo watpliwe. Oczywiscie wiara w te watpliowsc zostala zachwiana przez ostatnie wybory w ktorych wygralo PO, ale prosze pamietac ze udalo im sie wykorzystac mlodziezowej mode na kontestacje - ale to mozna bylo wykorzystac tylko raz. Wtedy PiS przegral z wiekszym wynikiem niz 2 lata wczesniej kiedy wygral wybory. Jak sadzicie popaprancy czy po takich kleskach gospodarczych i po politycznym bezwladzie - dalej to bedzie mozliwe? Mysle ze nie...
Rodzine masz porzadna i otoczenie tez chwalebne. Nie zwracaj uwagi na kundle - zeby nie stalin i jego sowieckie azjatyckie pulki nigdy nie mieli by szansy wykorzystac polskiego plebsu i pejsatych. Dzis na grupie mamy ich pogrobowcow. Trzeba bylo byc wyjatkowa szuja i miernota zeby wyslugiwac sie sowietom...bo zaden porzadny czlowiek nie bral w tym udzialu
awe

Moje sondaze