Moje "szczęście" i statystyczne wątpliwości J.F.

Data: 2012-04-30 12:39:31
Autor: IYIS
Moje "szczęście" i statystyczne wątpliwości J.F.

http://kontakt24.tvn.pl/artykul,smierc-mlodego-kierowcy-na-trasie-katowickiej-niedaleko-nadarzyna,275985.html

Trzy śmiertelne w całym mazowieckim i oczywiście ja musiałem znowu
tak trafić. No, ale tak wygląda statystyka ;)

Autorowi tego niusa polecam zapoznać się z zasadami udzielania pierwszej
pomocy. Tam się nauczy, czym się różni intubacja od reanimacji.

IYIS

Data: 2012-04-30 13:16:17
Autor: Artur Maśląg
Moje "szczęście" i statystyczne wątpliwości J.F.
W dniu 2012-04-30 12:39, IYIS pisze:
(...)
Autorowi tego niusa polecam zapoznać się z zasadami udzielania pierwszej
pomocy. Tam się nauczy, czym się różni intubacja od reanimacji.

To pisz do autora, a nie na grupę.

Data: 2012-04-30 17:56:38
Autor: Bydlę
On 2012-04-30 12:39:31 +0200, "IYIS" <m__s@o2.pl> said:

[...]

Czepiasz się dziecka. W tym zdaniu jest jeszcze parę innych błędów.

--
Bydlę

Moje "szczęście" i statystyczne wątpliwości J.F.