Moje szutrowanie

Data: 2010-08-16 07:13:55
Autor: MarcinJM
Moje szutrowanie
Tomasz Pyra pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=XjkosO1hu-Yh

Onboard z treningowego przejazdu.
Ciqnuecento po remoncie - docieranie silnika ;)

Ladnie, ladnie :)
Jakie predkosci na prostych?
Moj SC jka mial silnik 55KM na IV juz nie chcial przyspieszac, wiec Vmax ~120.
Z 75 konnym motorem nie patrzylem, auto od marca w poznaniu stoi :/

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-08-16 10:40:31
Autor: Tomasz Pyra
Moje szutrowanie
MarcinJM pisze:
Tomasz Pyra pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=XjkosO1hu-Yh

Onboard z treningowego przejazdu.
Ciqnuecento po remoncie - docieranie silnika ;)

Ladnie, ladnie :)
Jakie predkosci na prostych?

Trójka do odcinki, czyli jakieś 120km/h.

Data: 2010-08-16 11:58:27
Autor: MarcinJM
Moje szutrowanie
Tomasz Pyra pisze:
MarcinJM pisze:
Tomasz Pyra pisze:
[...]

hmmm, jkaos tak zwawiej wyglada na filmie niz moje 120-130...

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-08-17 00:54:24
Autor: Tomasz Pyra
Moje szutrowanie
MarcinJM pisze:
Tomasz Pyra pisze:
MarcinJM pisze:
Tomasz Pyra pisze:
[...]

Odnośnie wrażenia, dużą rolę gra kąt patrzenia kamery.
Im bardziej szerokokątna, tym większe wrażenie prędkości.

No i Ty to sobie jeździsz po szutrowych autostradach, a ja tu mam takie wyjebundy, że na tej najdłuższej prostej kolega wydachował.

Data: 2010-08-17 10:04:24
Autor: MarcinJM
Moje szutrowanie
Tomasz Pyra pisze:
[...]

Z innej beczki, dostalem oferte na opony, zaden cymes, ale cena dobra:
cyt:
"starych nie mmy ale mogę zaproponować nowe w cenach :
155/65R13
Westlake H600    78,00 zł (brutto za szt)
145/70R13
Kelly ST                77,00 zł
135/70R13
Kormoran Impulser  68 zł (rocznik 2007) "

Kelly mam na szutry, nieco dociete i sa ok.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Moje szutrowanie